NOD november 2018

Echt zoooo spannend , is nog niks te bekennen 
van de ? , word nu echt wel steeds banger als ik naar de wc ga ppfff heb maar ff verdere inkopen gedaan en zo ff werken en dan verjaardag pppfff wel steken in me linkse lies op en af ppfff
 
xxxxx princessworld
 
Vind het toch wel weer spannend worden. Hang ik naar griep of? Ben steeds zo moe. Vanmorgen hoofdpijn en vanmiddag neigde naar misselijkheid. Dacht wel van mn moeheid af te zijn nu ik extra ijzer slik...
 
Ik heb ook erg weinig afscheiding overigens!
Hier komt op een rijtje wat ik voelde per dag na eisprong. Na 4 dagen na mijn ei heb ik dingen genoteerd omdat ik me daarvoor niet anders voelde:
4dpo: hoofdpijn, lichte buik kramp
5dpo: Vreetbuien, lichte buik kramp
6dpo: steekjes links en rechts
7dpo: rode huid naast linker tepel (was na een dag weer weg) ijzersmaak, extreem vroeg wakker, steek rechts buik bij hoesten
8dpo niks
9dpo moeilijkere stoelgang
10dpo moeilijkere stoelgang
11dpo kleine steekjes buik en extreem koud ineens
12dpo steekjes, lichte kramp, kortademig, boeren
13dpo vandaag (positief getest) lichte buikkramp 
 
Ja, wat een positieve berichten zeg!!! Wat heerlijk voor jullie :) dat moet een heerlijk onwerkelijk gevoel geweest zijn. (Of is) 
Ansdave, wat een verrassing, je was al doorgeschoven. Had je dus wel een bloeding? Dat je al definitief naar dec ging? Of sterke vermoeden alleen? 
Doet me goed te lezen dat je met 37 in ronde 2 zwanger bent, dat was jij toch? Ik ben 33 en ronde 7 nu, terwijl van mijn 2 andere zoons was ik respectievelijk  in de 1ste en 2de maand zwanger. Maar goed, wel al 11 en 6 jaar geleden hihi.  Ik hoop dit jaar zwanger af te sluiten :) 
Thx Ananas, fruityfriend!! Leuk dat je mij nog in de gaten houdt. Deze ronde ben ik gewoon zwanger...Ik heb beslist ??. 
 
Oh topic niet gezien.
Minn test was witter als wit helaas. Verwachtte het wel maar toch rot... gewoon helemaal geen kans gehad deze maand en ben daar echt heel verdrietig om. Iedereen zegt telkens ja gun je lichaam de tijd... snap het wel en kan ook niet anderz maar zegt niet dat ik er gewoon heel erg van baal en verdrietig ben dat ik deze maand niet eens de kans krijg en wie weet volgende maand ook wel niet... is zo'n tegenslag
 
Terug
Bovenaan