NOD november 2018

Hoi citrus ja klopt! Dat was dinsdag of woensdag denk ik.enorme krampen en aan de dunne.en meestal breekt t dan door.ik was heilig overtuigd dat ik ongi werd.vrijdag was ik het zo zat..ik wilde absoluut niet testen dus ben gaan shoppen.winterjas.2 winkels ernaast zat de trekpleister dus toch die test gehaald.ik wilde met zekerheid het weekend in..en JA een kruisje..dus gelijk trug het dorp in en de clear blue gehaald.1-2 weken zwanger.sinds gister geen krampen meer.wel prikkelbaar en moe.
Mijn samenvattting:positieve ovulatietest 5 november.de dag ervoor en erna geklust.ongeveer 7 dagen later lage buikpijn.toen een paar dagen niets.en de week voor gister het ongi gevoel.en KOUD hebben.dat blijft me erg bij..nu lijkt er een soort van rust over me heen te komen.wel wacht ik nog 2 weken voor ik de VK bel.
Bedankt voor je leuke reactie.hoe gaat het met jou?
 
Hi allemaal! 
Sinds augustus lees ik al mee op dit forum maar nu toch ook echt de behoefte om mee te kletsen. 
Gefeliciteerd voor degenen die deze maand een positieve test in handen hebben gehad en succes voor de rest! 
Ik ben zelf begin augustus met de pil gestopt om voor ons eerste kindje te gaan. Super spannend! Waar ik vorige maanden een test deed en tussendoor ging douchen en daarna rustig naar de uitslag keek (die uiteraard wit was), sta ik er deze maand heel anders in. Sinds dinsdag steken en zeurende pijn aan de rechterkant van mijn onderbuik. Een raar gevoel dat ik niet ken. Soms even weg, dan komt het weer opzetten. Iemand hier ervaringen mee?
Vanochtend helaas negatief getest (dag 28). Ik verwachtte al dat dit te vroeg was omdat mijn cyclus vrij onregelmatig is maar wilde toch checken. We houden moed.. 
 
Hoi Jolly..
spannend nog even afwachten dus.
het blijkt dat het even kan duren..
ik had 9 nov een ovutest gedaan en kreeg daar een smiley op.
14 dagen daarna zou je dan ongesteld moeten worden. In mijn geval afgelopen vrijdag 23 nov.
heb test gedaan en wat blijkt... zwanger!!! Had eerst een Kruidvat test gedaan was een klein plusje zichtbaar. Daarna een clearblue test gekocht met aantal weken, gaf 1-2 weken zwanger aan! Dus het kan heel goed zelfs in 1 keer ...
 
Hoi elsiejoy,
 
ik heb de 23e een test gedaan en raad eens... zwanger!!
toch nog best snel, als ik alle verhalen wel eens lees...
 
Heee gefeliciteerd disney , 
 
Ik zit nog altijd in grote spanning pppfff , vandaag 2 dagen overtijd , had eergisteren ongi moeten worden , maar testen zijn negatief nog altijd ? , mischien omdat ik een korte cyclus heb van 23 dagen , dat me lichaam nog nie genoeg hcg heeft aangemaakt ( hoop ik dan) geborrel in me buik is nog steeds aanwezig , en deze ochtend om 07:45 was me temp 37,1 , maar waar blijft die positieve test dan ?? 
gisteren op de verjaardag ook alleen maar aan de frisdrank gezeten, maar had echt gehoopt deze ochtend wel iets te zien , al was het maar een heel licht streepje ppfff 
 
xxxx princessworld 
 
Mijn afscheiding is zo waterig , en zo verwarrend , voel het soms gewoon lopen , en dan schrik ik gelijk omdat ik dan denk dat het me ongi alsnog is ppfff , en ene moment is het erger als de andere moment , en ik ben af en toe nie te genieten , al een week , voel me snel geiriteerd enzo en reageer af en toe ineens fel op lullige dingen pppfff maar ja kan alleen maar afwachten helaas ppfff
xxxx princessworld 
 
Ha princesworld,
 
bedankt! Lijkt mij inderdaad erg lastig..
toch afwachten nog maar even wie weet is het van de week anders? 
 
Groetjes !
 
Terug
Bovenaan