NOD november 2018

Gefeliciteert @disney! Wij lopen dan gelijk als het goed is. Afgelopen vrijdag was ook mijn NOD en volgende dag positief getest!
@princess wat vervelend dat je nog geen zekerheid heb. Ik wil je niet teleurstellen maar kan het niet zijn dat je ei gewoon wat later is geweest dit keer en daarom je ms wat later komt? Of gebruik je ovulatie testen? Ik heb dit ook eens gehad. Erg vervelend is het want je wordt stiekem toch een beetje blij gemaakt met niks als je ms toch komt. Maarja wie weet test je nog positief dat kan ook nog! Ze zeggen dat vanaf week 5 (dus 1 week na je NOD) je dan meer zekerheid heb met positief testen. 
 
Heb wel ovulatietesten gebruikt , maar weet uit ervaring dat je ei dan ook alsnog later kan komen , heb 2 mnd geleden een smiley gehad en kreeg echt pas 5 dagen later da erge slijm waneer je daadwerkelijk je ei heb gehad , dus zou zo kunnen , en ik heb een korte cyclus dus lan eigenlijk allemaal wel , wel weet in dat ik bij mijn oudate dochter pas na 2,5 week positief heb getest , dus het kan denk ik alle kanten nog op , ben sinds vandaag wel ineens een beetje bang dat ik dalijk niet weer een cyste heb waardoor me menstruatie uitblijft , heb wel een heel raar gevoel onder in me buik sinds vandaag , ik weet nie hoe ik het moet beschrijven beetje strak/ trekkend gevoel en me tepels voelen nie fijn bij aanraking , maar ja dat kan ook alle kanten op pppffff , ik wacht anders morgen nog af en anders ga ik dinsdag gewoon vragen voor bloed te prikken en als da negatief zou zijn , dan gelijk een echo vragen omte kijken of het nie weer een cyste is . Ahh en me vriend zie je af en toe glunderen enzo dus probeer hem echt erop te wijzen dat zolang we nog niks weten, hij ook niet gelijk moet denken dat het zo is , deste harder is de teleurstelling als het niks is of iets anders dalijk . Hoop echt snel duidelijkheid te mogen krijgen hoor, want dit is echt zenuwslopend pppffff
wat zit een vrouwen lichaam af en toe toch raar in elkaar soms hahahah
 
Hey dames,
Ik weet niet zo goed wanneer mijn NOD is, wat denken jullie?
mijn 1e cyclus was 22 dagen, mijn 2e was 29 dagen.
Ik heb maandag de 19e op CD 18 een smiley gehad op de ovutest.
 
Temp, is dat sinds je gestopt ben met de pil? Ik zou zeggen cd18 + 14 dagen lf is 32 dagen deze cyclus.. Dus 3 december. 
Bij jou zou ie dan dus ook oplopen, dat is bij mij ook zo. Namelijk cyclus van 23, 32, 35 en als ik nu toch mijn ovulatie aanhoud van gisteren, zou ie weer 35 zijn. 
 
Gefeliciteerd voor de zwangeren! 
Ik wacht nog steeds op een ovulatie en nod.. Momenteel zit ik op dag 37 van mijn cyclus. Ovulatie nog niet kunnen vinden met tests. Volgens de app zou mijn ovulatie 2 dagen geleden zijn geweest, als mijn cyclus weer 48 dagen is, net als de afgelopen 2 keer. Omdat ik er nog niet achter kom wanneer mijn ovu is had ik een paar vragen. 
Welke ovulatietest vinden jullie het fijnst?  Bij Action had ik de ene dag wit en dan weer iets een streepje.. Bij Kruidvat heb ik altijd iets een streepje. Ben over beide nog niet echt enthousiast. Welke gebruiken jullie?
Zijn er hier dames die een gevoelige baarmoeder hebben tijdens de ovulatie? Ik heb zelf tijdens of na mijn ongesteldheid dat mijn baarmoeder erg gevoelig is en dat het met de seks pijnlijk kan voelen. Nu was het gisteren tijdens de seks ook erg gevoelig en pijnlijk. Net of hij heel diep gaat zegmaar. Aangezien het er nog niet op lijkt dat ik ongesteld wordt, vroeg ik me af of dit bij de ovulatie kan horen? Via google kom ik hier nog niet echt uit. 
 
[quote quote=10136655]
Temp, is dat sinds je gestopt ben met de pil? Ik zou zeggen cd18 + 14 dagen lf is 32 dagen deze cyclus.. Dus 3 december. Bij jou zou ie dan dus ook oplopen, dat is bij mij ook zo. Namelijk cyclus van 23, 32, 35 en als ik nu toch mijn ovulatie aanhoud van gisteren, zou ie weer 35 zijn.
[/quote]
ja inderdaad, sinds ik gestopt ben met de pil
 
Terug
Bovenaan