NOD november 2018

[quote quote=10136661]Welke ovulatietest vinden jullie het fijnst? Bij Action had ik de ene dag wit en dan weer iets een streepje.. Bij Kruidvat heb ik altijd iets een streepje. Ben over beide nog niet echt enthousiast. Welke gebruiken jullie?[/quote]
ik gebruik Clear blue (de roze). Heb vorige maand de paarse gebruikt maar dat werkte voor mij niet.
 
Ik gebruik steeds de test van 2besure,  de gewone, ze hebben ook sensitieve maar bij mij niet nodig, op dag 16 en 17 altijd een knaller van een test. Dan wordt hij al paars bij opnemen van urine en dan rond dag 18 eisprong. 
Zijn heel erg goedkoop ook. Ik begin zo rond cd10 voor het gev asl hij toch eerder komt.  Dan kun je een pakketje van 12 nemen bijvoorbeeld. Kost geen er op en hebben veel aanbiedingen. 
Www.2besure.nl 
 
 
Diede ik heb ook de 2besure maar wel de gevoelige en die knallen nog niet eens echt ? sensitest gevoelige wel dus die heb ik ook. Maar ik temp ook zo weet ik zeker dat die geweest is of niet.2besure is idd goedkoop en goed.
En bij mij is het idd ook erg gevoelig in vruchtbare dagen soms net iets te dus het kan. Ook is me libido in die dagen een stuk hoger
 
 
Alle zwangeren gefeliciteerd !! 
Diede ik heb tijdens mijn vruchbare dagen/eisprong een erg beurs gevoel in mijn onderbuik en dit voel ik zodra ik er op druk of tijdens de seks. Dus het zou inderdaad ook door je eisprong kunnen komen. 
 
Hoi dames,
 
Ik heb vandaag mijn NOD maar niet ongesteld. Mijn lichaams temp is nu al 2 dagen 36.9. Ik heb testen gedaan die je 4 dagen voor je NOD kunt gebruiken. Allen die zijn negatief?? Het is echt heel raar, het lijkt wel of ik enorm emotioneel ben, ik kan ook om de raarste dingen ineens huilen. Ohja en niet te vergeten, mijn maagzuur is niet te harden. Iemand nog tips??
 
Liefs
 
Thnx voor jullie reacties! Dan ga ik eerst 2besure eens proberen. 
En zou fijn zijn als die gevoeligheid eisprong bestekend! Dan zou dat dit weekend geweest zijn en zou rond 7 dec nod zijn. Nog even afwachten dus. Mocht ik toch ongesteld worden dan ben ik van plan om naar de ha te gaan aangezien mijn laatste 3 cycli ineens zo lang zijn, terwijl ze daarvoor netjes 31 waren. 
 
 
Terug
Bovenaan