NOD november 2018

Ha allemaal,
Ik ben nog niet ongesteld geworden.. al is het bij mij wel vaker een lange cyclus.. ik heb vorige week 2 testen gedaan en beide negatief en ik had me eigenlijk bedacht dat ik gewoon ongi ging worden..
Nou ben ik sinds 2 dagen misselijk en heb ik lichte kramp onderin me buik en zijn mijn borsten en tepels echt super gevoelig.. ook heb ik last van rommelende darmen.. nu begin ik toch weer te twijfelen.. zou het dan toch.. 
Leuk om te lezen dat er zoveel zwangeren zijn!!! Gefeliciteerd allen!
 
 
Hoi Anna sophie, zou het kunnen dat je later je eisprong had? De 13de scheef je dat je meer afscheiding had terwijl je bijna je nod had. Misschien was dat dan wel de ovulatie en zou je nu wel bijna ongesteld moeten worden of positief testen. De 27ste? Ik zou even een testje wagen. 
Wat betreft zere tepels, deze krijg ik na eisprong en houden aan tot zo'n 2 dagen na begin menstruatie. 
 
 
Goedenmorgen dames
 
nou ik ben nog altijd nie ongi geworden , heb net de dokter gebeld , mag morgen bloed prikken op hcg om dat uit te sluiten , en daarna een echo gevraagd want mijn gevoel gaat echt naar een tweede cyste uit weer pppfff  ??
 
Heel naar die onzekerheid he, princess. Fijn dat je morgen al terecht kan. Als je temp zo zakt dan zou het zomaar kunnen dat je menstruatie er nu toch aankomt. 
Hier ineens al veel afscheiding, lijkt op vruchtbaar en hmm hoog, zacht en wat open. Wel erg vroeg voor mij! Zit pas op cd11 en normaal pas rond cd18. Ik zal straks even een ovutest gaan doen, was ik nog niet mee begonnen, kijken wat die zegt. Temp ook belachelijk laag voor mij, 36.6 normaal voor ei wel 36.8 en 9. 
Het gaat weer spannend worden haha. Na ovu ga ik naar nod december 
 
Nu al 6 dagen na NOD. Nog steeds niet ongesteld en zwangerschapstest eergisteren gedaan maar die is en blijft negatief. Ik weet het niet meer. Ik heb wel een opgezette buik, rommelige darmen brandend maagzuur en vlagen van misselijkheid. En bovendien voel ik me zwanger. Maar dat hoeft niets te zeggen. Wie weet raad? 
 
Hoi dames mijn NOD was 3 dagen geleden denk ik heb last van mijn borst en en voel mijn bm ook de heledag een trekkent gevoel aangezien mijn cyclus nooit constant is heb we een test gedaan super wit ik wacht nog maar een week dan weer testen als die ook wit is maar is een afspraak maken bij de ha
 
Dacht dat het niks meer zou zijn deze maand en wachtte eigenlijk op me ms. Nu al 2 dagen opeens een temp van 36.9 tegenover de dagenlang 36.7... dus dacht ik waag eens een ovu test... ik twijfel nog een beetje omdat deze maand wel vaker vals positief heb gehad maar zo duidelijk als nu zijn ze nog niet geweest deze maand. Zou ik dan toch nog een eisprong krijgen? En dat op dag 35!
 
Terug
Bovenaan