NOD november 2018

Lullaby, gewoon de komende dagen nog een paar keer testen! Je zou toch een keer of ongesteld moeten worden of een positieve test. 
Feyre, de tests lijken wel een eisprong aan te geven en als je temp daar ook bij past kan dat goed zijn! Ik zit op dag 38 en vandaag was mijn Kruidvat test een stuk donkerder dan voorgaande dagen, dus denk toch ook nu een eisprong. 
 
 
Oh dat geeft hoop Feyre! Alleen vraagje, had je  ongesteld kunnen worden zonder eisprong? Mijn gyn zei van niet, dus dan was het ipv wachten op ms, wachten op eisprong? 
Of is het dan net weer Anders geregeld daar binnen na een mk?  Ik heb werkelijk geen idee. 
Maar hoe dan ook, ik zou enorm blij zijn met zo'n test! Als jullie ook nog zo nu en dan nog tussen de lakens zijn gedoken dan heb je toch nog een kans voor eind2018!! Whoohoo. 
Hoe voel je je eronder? 
 
 
Citrus daar had ik ook aan gedacht ja.. als ik einde van de week nog niet ongesteld ben doe ik weer een test..  we zijn wel actief geweest rond de 13e.. dus het zou kunnen.. vandaag dag 3 misselijk.. maar ja dat kan net zo goed door cyclus of een licht griepje oid komen.. we gaan het zien! Bedankt voor je reactie!!!
 
 
 
Citrus Ik heb gehoord dat het wel kan. weet niet precies hoe het zit maar het is dan niet echt een ms maar meer een onttrekkings bloeding. er zijn ook vrouwen die soms een cyclus met eisprong overslaan.
Het voelt vaag, geloof het niet helemaal omdat het deze maand heel erg schommelde door de mk. maar als ik kijk zijn ze nog nooit zo donker geweest als nu deze maand dus dat geeft hoop. ik geloof het wel pas als me temp gestegen is en hoog blijft. Ik wou sowieso vanavond en morgen nog een keer een testje wagen.
Qua seks me man heeft een bacteriele slijmbeursontsteking in zijn elleboog dus kan niet veel. helaas dus niet veel; seks gehad de afgelopen dagen maar net toch echt even de kans gepakt!
Hopelijk heb je zelf ook snel een positieve ovu test in handen!
Diede me cyclus is tot zover nooit zo lang geweest heb er pas 2 gehad waarvan 1 middenin was met verwijdering spiraal en andere met mk... ik gok dus rond de 30 dagen normaal met ovu tussen dag 15 en 17. het is nu dus dag 35 met pas me ovu en dus van slag door de mk. ik was zo ontzettend bang dat me lichaam niet meer normaal zou functioneren. ben dus best blij dat me lichaam het blijkbaar dus nog doet xD
 
Volgens mij begon mijn vorige menstruatie 23-10. Ik ben nu al twee dagen bij vlagen misselijk, zaterdag hoofdpijn en zin in gek eten. Ik durf nergens op te hopen maar toch... Iedere keer verschuift mn menstruatie tot nu toe een a twee weken. Dus wanneer ben ik dan over tijd?
 
@Feyre, ik ben heel benieuwd. Ergens denk ik nog: of zou je misschien nu positief testen omdat je zwanger bent? Maar dat is misschien wishful thinking van mij omdat het bij mij zo ging :). In ieder geval fijn dat je lichaam het weer doet! 
 
hallo dames 
Vandaag is het 2 dagen na mijn NOD. Ik heb vrij veel last van mijn borsten. Vannochtend was mijn temp net zoals 3 dagen ervoor 36.9.
De rest was negatief. Ik had gisteren een zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar staat niet gelijk aan de menstruatie pijn die ik normaal heb. Ik ga overmorgen weer een keer testen mocht mijn temp dan nog zo hoog zijn en ik niet ongesteld wordt
 
Liefs shannen
 
Terug
Bovenaan