NOD november 2018

lepeltjelepeltje ah lief je berichtje ? als ik idd vandaag of morgen me ovu heb dan zal ik nog zo'n 14 a 15 dagen moeten wachten voor ik kan testen ? ik weet zeker dat ik hem niet gemist heb gezien me temp al die tijd stabiel laag is gebleven. 
Hoe is het met jou?! Hoever ben je nu?
 
[quote quote=10137046]lepeltjelepeltje ah lief je berichtje als ik idd vandaag of morgen me ovu heb dan zal ik nog zo’n 14 a 15 dagen moeten wachten voor ik kan testen  weet zeker dat ik hem niet gemist heb gezien me temp al die tijd stabiel laag is gebleven. Hoe is het met jou?! Hoever ben je nu?[/quote]
Dan duim ik voor een superei  nu! Extra lang gerijpt, dat moet toch goedkomen! Met mij gaat het goed, nu bijna 7 weken, dinsdag echo. Wel hier en daar wat kleine klachten, maar valt over het algemeen mee. Ik blijf je volgen hoor! 
 
knuffeltje aangezien je pas 2 cycli hebt gehad is t lastig om te zeggen wanneer ke overtijd bent. Wel lijkt het erop dat je gewoon langere cyclussen hebt dan 28 dagen. Geeft niks. Als ik eerdere berichten van je lees, lijkt het alsof je 15 nov tegen je eisprong aan zat. Vuistregel is dat je mens 14 dagen na ke eisprong komt. Ik zou ik jou geval uitgaan dat 30 nov je nod is. En dus vanaf dan evt testen!
 
Oee dan wordt het nog spannend ^^ 
Zat zelf ook al te denken aan 5 december testen als Truus er dan nog niet is. Ik denk nu iedere dag daaarr is ze dan, niet?  
 
lepeltjelepeltje spannend! ?? dat alles goed zit. Ik had vanmiddag nog een positieve test leek wel iets lichter te zijn dus zo nog een keer testen. En me temp maar in de gaten houden. Hoop dat die omhoog gaat snel dan weet ik het zeker vanmorgen nog 36.9
 
Ja ik ben toch zwanger!!!!! Net een kruidvat test gedaan met een dikke streep en een clearblue test!!!! 
Mn man is net de deur uit dus ik mag er gewoon met niemand over praten de hele dag... hij moet natuurlijk wel de eerste zijn die het hoort..  
Spannend ook wel.. als het nu maar goed gaat.. geen mk wordt ofzo..
Nou voor iedereen die zijn nod nog moet krijgen!!! Veel succes!
 
Terug
Bovenaan