NOD november 2018

Gefeliciteerd Anna Sophie! 
 
Ook ik heb net positief getest! Nog een licht streepje dus doe komende dagen nog een aantal testen. Super spannend allemaal! 
 
Anna Sophie & Mathilde gefeliciteerd! ?? op een plakkertje!!
Mijn temp was vanmorgen 37.2 heb de bekende gevoelens na me ei warm in bed, rode konen, en warm in me uniform (korte mouw) waar ik de afgelopen dagen de hele tijd met een vestje erover liep. Ben ontzettend blij na 36 dagen eindelijk eeer me eisprong
 
Bedankt!!!! En Mathilde ook jij van harte!
Ik zat ook wel ff te shaken ja dwaallichtje!
Ergens had ik wel een gevoel maar als het dan echt werkelijkheid is... heel gek..
Alle horror senarios van bevallingen en doodgeboren kindjes schoten door me hoofd.. hahah ... maar nu vooral heel blij en dankbaar.. kan bijna niet wachten om het iedereen te gaan vertellen...
 
Ik denk al dagen ongesteld te gaan worden. Vanmorgen stapte ik dus uit bed en dacht dat het wel zover zou zijn. Was nog aan het overwegen om gewoon af te wachten, uiteindelijk gekozen om toch te testen. Tussendoor van alles aan het doen, en na 2 minuten stond er al een streepje op! Toen had ik wel opeens trillende handjes haha. 
Ik zie mijn vriend morgenavond pas omdat ik in de zorg werk. Morgen kan ik het dus pas vertellen, wat duurt dat lang!! Morgen eerst nog maar eens opnieuw testen en afwachten of het allemaal goed gaat. 
 
Gefeliciteerd iedereen!
Het blijft bij mij nog spannend. Geen Truus, de ochtenden voel ik me beroerd en geen gekleurde afscheiding meer. Gisteravond was wel gek. Die kleur had ik zo nog nooit in de wc gezien... Heb toch extra omgekeken maar nee kwam me niet bekend voor.
 
Van harte gefeliciteerd anna sophie ??? , mijn bloeduitslag was negatief , wat ik zelf op het laatst al dacht , maar was heilig overtuigt dat er weer een cyste zat , maar raad je wa , ik ben terug heel netjes op de 28 e ongi geworden , gisteren , jammer dat het deze maand nie raak was , maar om eerlijk te zijn , ben ik ook kei blij dat ik nu na lange tijd eindelijk me oude nette cyclus terug heb , dat geeft me toch wel vertrouwen terug dat me cyclus echt herstellende was nog , dus ik schijf door naar dec , hopen dan dat we een geweldig kerstkado krijgen. Jammer dat het deze maand niet raak is , maar ben echt blij dat me cyclus hersteld is heel erg ?
 
Terug
Bovenaan