NOD november 2018

Dikke gefeliciteerd Anna sophie en mathilde!!! Wauw!! 
En Feyre, ik vind dit ook een felicitatie waard ;)  wat fijn dat je toch je eisprong hebt kunnen vinden, de aanhouder wint!! Spannend nu over 14 dagen he. 
Dames, duimen jullie even mee? Ik heb straks het onderzoek in het ziekenhuis vanwege die goedaardige tumor op eierstok. Vorige week de MRI en nu verder weer onderzoeken via die leuke inwendige echo ?. 
Geen idee waarom want je ziet toch meer op MRI lijkt mij.ik hoop in ieder geval op wat positief nieuws en zal meteen vragen of ze in de ander een rijp eitje ziet hihi. Zit nu op dag 13 en meestal cd18 eisprong. 
Duimen!! Xx
 
Hey dames ben ik weer,
Citrus wat spannend ik duim mee voor jou ?. 
Proficiat aan de zwangere dames hier.
Ik moet nog 2 weken men pilletjes nemen voor men cyste voor ik op controle mag om te zien of die eindelijk weg is. 
Nu ben ik wel nog altijd niet ongesteld. Wel al 3 dagen een zeurend gevoel in men onderbuik en mijn darmen zijn ook wat van slag. Heb niet echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar ben er wel op aan het wachten. Mijn langste cyclus is 30 dagen geweest nog nooit langer. Nu zit ik inmiddels op dag 32. 
 
Wow spannend citrus , en gelijk heb je , dat kunnen ze ook wel zien hoor , heb je gelijk 2 vliegen in 1 klap ?? , nou ik ben wel weer aant twijfelen gezet , bloeden is al zo goed als weg ,   Zo weinig heb ik nog nooit meegemaakt nog niet eens een halve maandverband bij elkaar gebloed , alleen gisteren paar druppels en vandaag denk 3 druppels ? 
 
Citrus succes meid!! Keep us posted.
Ik ben zeker blij. Blij met me ei ? nee echt wie had gedacht dat je zo blij kon zijn met een ei en gister vruchtbaar slijm daar ook blij mee. Temp hoog vandaag en bmm laag en hard nou ik ben wel gerustgesteld ? was nog bang dat het een valse piek was. Nu hopen dat de 3x voldoende was ??
 
Hoi dames
Ik zere borsten trekkent gevoel in mij onderbuik wordt al 3 dagen misselijk van gebakken vlees lucht maar mijn test vanochtend was wit of ik ben te vroeg of ik ben gewoon niet lekker wordt gek van onzekerheid test nu voor het eerst met de sensitest kan het zijn dat je niet reageerd op een test en wel op een andere
 
[quote quote=10137852]Hoi dames Ik zere borsten trekkent gevoel in mij onderbuik wordt al 3 dagen misselijk van gebakken vlees lucht maar mijn test vanochtend was wit of ik ben te vroeg of ik ben gewoon niet lekker wordt gek van onzekerheid test nu voor het eerst met de sensitest kan het zijn dat je niet reageerd op een test en wel op een andere[/quote]
Ik heb ook al 2 dagen zoiets. Bij vlagen misselijk en als ik dan wat eet dan wordt het wel minder en trekt het weg. Borsten pijnlijk als ik beetje er op duw. Zit nu een week na ei dus ga nog niks testen.
 
Terug
Bovenaan