NOD november 2018

Hi meiden!
 
Nou, ik zit ook geduldig te wachten op mn NOD. :) Nu heb ik niet perse een hele regelmatige cyclus. De ene keer 29, de andere keer 31 en dan weer 33. Volgens de app die ik bijhoud moet morgen mijn NOD zijn.
 
Symptomen van deze ronde:
- Dag van eisprong ontzettende hoofdpijn en misselijk (overgeven) Dit was op 14 november. Heb ik overigens bijna altijd, dus dat is een goede indicator voor een eisprong ;-)
- Na een aantal dagen had ik last van pijnlijke borsten (vond ik erg vroeg dit keer, normaal een week voor mn menstruatie)
- Dit ging gepaard met kleine speldenprikjes rond mn lies/schaamstreek en dat trok ook wel iets omhoog naar mn onderbuik.
- Deze steekjes heb ik nu al 2 weken, vooral in rust voel ik ze.
- Gister (2 dagen voor NOD) had ik bij afgeven lichtroze en een ieniemienie klein rood slijmdingetje 
- Vandaag bruin bloedverlies en lichtroze (heeeeel weinig)
- Vanavond op de bank intense steek in mn buik, dit duurde een minuut en was ineens weg. 
- Mn buik rommelt en mn stoelgang is anders (meerdere keren per dag)
- Heb t savonds in bed heel erg koud
 
Zijn dit herkenbare symptomen voor de mensen die ook mee wachten/positief testen?
 
Ik zit met spanning te wachten :)
 
 
Nou , ik ga door naar het december topic!
Gister mijn NOD, heb licht positief getest op 1 dag voor NOD en op NOD zelf. 
Vanmorgen toch flink ongesteld geworden.
 
Voor degene die nog op NOD wachten; veel succes, ik duim voor jullie!
 
Suus DG Ik kan je niet helpen met de symptomen voor een positieve test. ?
Maar kan jij je klok er ongeveer opzetten op de tijd dat je normaal de dag zelf ongesteld word ? Ik had dit vroeger namelijk altijd rond 17uur werd ik ongesteld. Voor dat ik met de pil begon was dit altijd snachts. 
Anders zou ik zeggen aangezien je toch zeker weet dat je eisprong 14 november is geweest. En we nu dus 14 dagen later zijn doe gewoon een testje. Enige manier om zeker te zijn. 
 
Heb namelijk nu ook enkele van jou symptomen. Zeurend gevoel in onderbuik, en romelende darmen. Ga nu elke dag terwijl ik normaal 1 of 2 keer per week ga. 
Een 6 tal weken geleden hebben ze wel gemerkt dat ik een cyste heb van 5cm. Neem ik nog altijd medicatie voor, half december moet ik terug naar de gynaecoloog voor onderzoek. Nu zit ik op een cyclus van 33 dagen en nog altijd geen menstruatie te zien. Heb 1x een cyclus gehad tussen 2 cyclussen van 29 dagen van 30 dagen. Weet hier dus ook niet of ik zou testen of nog zou afwachten tot volgende week ?
 
FlowerS ik had helemaal niet gedacht dat ik ze nog ging nodig hebben en had ze al mee ingepakt voor de verhuis ?.
Straks nog maar snel eentje gaan kopen. ?
 
Terug
Bovenaan