NOD november 2018

Hallo,
 
Ik heb hier nieuw.. Wat een heftige keuzens moeten er gemaakt worden zeg!
Zelf heb ik gisteren mijn NOD gehad en vanmiddag gaan vloeien. Heb al een week het idee dat het allemaal anders aanvoelt. Ben begonnen met een blaasontsteking welke nu weg is maar blijf veel plassen. Daarnaast heb ik een beetje een opgezette buik, hoofdpijn, pijn aan de borsten veel onderrugpijn en ben erg vermoeid. 
Normaal vloei ik heel erg en vandaag maar heel eventjes. 
Heb een test gedaan maar daar kwam niets uit. Miss te vroeg? Wij zijn totaal niet bezig geweest met het krijgen van een kind dus dit komt helemaal onverwachts.. 
 
Ben benieuwd wat er uit komt !
 
[quote quote=10138129]Hallo, Ik heb hier nieuw.. Wat een heftige keuzens moeten er gemaakt worden zeg! Zelf heb ik gisteren mijn NOD gehad en vanmiddag gaan vloeien. Heb al een week het idee dat het allemaal anders aanvoelt. Ben begonnen met een blaasontsteking welke nu weg is maar blijf veel plassen. Daarnaast heb ik een beetje een opgezette buik, hoofdpijn, pijn aan de borsten veel onderrugpijn en ben erg vermoeid. Normaal vloei ik heel erg en vandaag maar heel eventjes. Heb een test gedaan maar daar kwam niets uit. Miss te vroeg? Wij zijn totaal niet bezig geweest met het krijgen van een kind dus dit komt helemaal onverwachts.. Ben benieuwd wat er uit komt ![/quote]
Spannend! Klinkt alsof je ongesteld moet worden toch, die symptomen zijn ook gerelateerd aan menstruatie.
 
Wat een verhalen allemaal. Heel veel sterkte met deze moeilijke keuze,Citrus.
Ik heb de spanning tot nu toe weer redelijk kunnen weerstaan, maar bij een normale cyclus zou ik aanstaande woensdag mijn NOD hebben. Nu vind ik het dus weer moeilijker worden. Vandaag heb ik heel vaak het gevoel dat ik heel erg moet plassen. Ik ga maar even uit van een beginnende blaas ontsteking. 
Ik heb nog een vraagje. Wie is ook rond de eisprong en/of tussen de eisprong en menstruatie af en toe misselijk?
 
[quote quote=10138196]Wat een verhalen allemaal. Heel veel sterkte met deze moeilijke keuze,Citrus. Ik heb de spanning tot nu toe weer redelijk kunnen weerstaan, maar bij een normale cyclus zou ik aanstaande woensdag mijn NOD hebben. Nu vind ik het dus weer moeilijker worden. Vandaag heb ik heel vaak het gevoel dat ik heel erg moet plassen. Ik ga maar even uit van een beginnende blaas ontsteking. Ik heb nog een vraagje. Wie is ook rond de eisprong en/of tussen de eisprong en menstruatie af en toe misselijk?[/quote]
Ik! :) En koppijn. Overgeven vaak ook. 
 
hier ook tussen de eisprong en NOD misselijk.. best nogal een opgeblazen gevoel. Maar ik had vorige maand veel meer kwaaltjes dan deze en toch ongesteld geworden. Ik heb dan ook een hele zere rug nu ik dichterbij mijn NOD kom.. nog 5 dagen wachten
 
Terug
Bovenaan