NOD november 2018

Vogeltje ik heb die pijn vooral rond mijn eisprong. Heb je mss je eisprong gehad? Ik had ook na 3 kortere cyclussen ineens langere cyclussen en dacht ook dat ik overtijd was maar ik had gewoon mijn eisprong veel later.. 
Ik denk dat dat ik vanmorgen mijn eisprong heb gevoeld en dan op die moment ook nog maar eens geklust! Hopelijk nu Boem patat ???
 
Hoi meiden, 
deze maand gestart met ovu testen vanaf dag 10, 10, 11, 12was gelijk een licht streepje. Vandaag dag 13 is de test witter dan wit.. kan het dat er later deze ronde dan een lh piek komt? 
 
Wat naar Feyre.. ze zeggen wel dat mensen met een miskraam vaak snel wel zwanger zijn. Omdat je lichaam nu weet wat het moet doen. Natuurlijk doet het nu pijn en ben je verdrietig. Aan toe geven, dan kan je het sneller een plekje geven. 
 
Feyre wat erg voor je ? volgende keer mss idd pas testen na je NOD en hopelijk wel goed nieuws! Moed niet opgeven! 
Suikerspinn was bij mij ook zo dat het streepje lichter werd.. maar dan de dag erna kan die ineens knallen hoor! 
 
Feyre wat enorm verdrietig! 
Ik kan me zo goed voorstellen dat je enorme blijdschap voelde toen de test positief was. Je hebt waarschijnlijk je uitgerekende datum en alles al uitgerekend en dan gebeurd dit.... heel veel sterkte, je mag hier best flink verdrietig over zijn! 
 
 
snackworteltje yep allemaal al gedaan en bedacht hoe we wouden aankondigen met de kerst zelfs schoentjes besteld ervoor die dua vandaag binnen zijn gekomen.... dat alles valt in duigen nu. Ben zeker verdrietig maar hoop dat het nu niet exttreem lang hoeft te duren. Me lichaam kan het iig en dat is wel fijn te weten
Mio dat is het hem die wist ik dus niet... dit is pas me eerste volledige cyclus dus lengte geen idee dus dan test je op de gok. Als je 5 dagen positief test waarvan de laatste een stuk duidelijker is verwacht je niet echt dat je de dag erna opeens blanco test.
Anomiempje laten we hopen dat dat klopt en dat ik nu niet maanden bezig ben. Weet niet of ik dat trek
 
Terug
Bovenaan