NOD november 2018

Feyre, wat verschrikkelijk, natuuurlijk mag je nu verdrietig zijn? 
Ik vraag me af of ik afgelopen nacht eisprong had, ik werd plots wakker, na n beetje licht slapen van steekjes, vandaag hele dag beetje beurs gevoel in baarmoeder gehad, gewoon in t midden niet perse links of rechts. Nou nog ff afwachten, miss denk ik t maar en komt ie morgen in alle hevigheid, zal niet de eerste x zijn dat ik denk dat ie al is geweest? maar dat t gewoon krampjes van daarvoor waren. Weet alleen niet of ik Mn man zover krijg vanaaf, gister ochtend ook al van bil geweest ? dus hoeft ook niet perse Haha 
 
Oh Feyre, wat erg! Weet ook echt niet wat ik moet zeggen behalve heel veel sterkte :( wat een rotsituatie! 
Hopelijk voel je je lichamelijk en mentaal snel beter en heb je volgende ronde het geluk weer zwanger te worden. Lekker knuffelen met je man, je mag je echt wel even verdrietig voelen. Daarna kop op en heb vertrouwen! ?
 
[quote quote=10124812]Nou ik meld me toch ook alvast hier. Ik weet niet hoeveel ik ga kletsen. Wou ook even wegblijven maar merk dat ik in me omgeving niemand heb om me ei bij kwijt te kunnen. Het is toch fijn om met iemand te kunnen praten. Vandaag een “vroege” miskraam gehad. 5 dagen positief getest die langzaam duidelijker werden en vanmorgen opeens negatief. Nog geen menstruatie te bekennen maar wel temp daling vanmiddag van 37.4 naar 36.9. Net ook bloed laten prikken om het te bevestigen. Als me mensteuatie op gang komt weet ik pas waar ik aan toe ben zit nu op dag 31. Maar me LF brengt me nu heel erg in de war… 5e eisprong 18e pas innesteling en dus positief naar vandaag negatief hoe ga ik dit berekenen tot de 28e? Of moet ik hem doortrekken naar wanneer me menstruatie gestart is. Ergens wist ik ook dat ik me niet te blij moeat maken omdat de testen zo traag opliepen helaas ga je toch hopen en al plannen. Me man was heel blij en die heeft me een beetje meegesleurd in de blijheid. Daardoor doet het nu iets meer pijn. Maar we weten wel dat me lichaam doet wat het moet doen… nu nog vasthouden. Sorry voor me geklaag maar moest alles bijelkaar ff kwijt. Overigens test van vanmiddag was ook negatief. Lijk wel wat te zien op de kv test van vanmorgen maar lijkt meer op een indrooglijntje[/quote]
Hee Feyre. Wanneer was je NOD? Wel al geweest? Ik was een week over tijd twee weken geleden... ook vroege miskraam. Als je gaat bloeden kan het wel wat heftiger zijn dat anders, met stolsels enzo. Sterkte. 
 
lepeltjelepeltje dit was me eerste maan volledige cyclus dus officiele NOD wist ik niet. Op basis van de maand erboor gegokt op 28 dagen. (Zit nu op dag 31) zou 19e me NOD zijn geweest 17e t/m hister poaitief getest waarbij zegister al duidelijker waren. Vanmorgen opeens alles negatief. Geennidee of iets invloed heeft kunnen hebben op de testen maar in de middag gewoon over een action geplast (ochtend alles opgevangen) daar leek ik ieta in te zien maar voornamelijk blanco en absoluut niet zo duidelijk als de dag ervoor. Ik heb dus 5 dagen positief getest met vooruitgang. Na 5 dagen krijg je toch wel een beetje hoop zeg maar... ik ga er dus wel vanuit dat me NOD geweest is. Vorige maand netjes na 14dpo ongesteld nu na 18dpo nog niet.
De uitslag morgen zal de knoop doorhakken en dan weet ik meer. Ik denk maar voor mezelf negatief kan het niet nog meer pijn doen als ik mezelf nog hoop geef. Heb het er heel moeilijk mee veel moeilijker dan ik dacht. Nu meer de angst wat als dit onze enige kans was en het nu nooit meer lukt ook angst van voorgeschiedenis ? en ik geef mezelf de schuld eigenlijk. Ik wil me man ook een kindje geven en hem laten zien dat je ook een liefdevol gezin kan hebben ipv een ex die alles probeerd te vernielen. Teveel gehuild vandaag dat ik hoofdpijn heb terwijl ik daarnaast ook reeel ben dat we het de volgende ronde gewoon weer proberen... beetje dubbel geboel dus.
Daarnaast vanmiddag te rillen in bed temp 36.9 nu net gewoon weer 37.4 dus ga wel zien wat me temp morgen doet. Menstruatie nogsteeds nergens te bekennen wat me ook bang maakt dat me cyclus nu helemaal uit blijft en ik helemaal niet meer weet waar ik aan toe ben....
 
[quote quote=10124297]LepeltjeLepeltje nu ik alles heb terug gelezen zie ik dat je zwanger was én een miskraam hebt gehad. Wat ongelooflijk heftig zeg… ik vind het echt onwijs naar voor je! Jouw berichtjes vallen me altijd een beetje extra op, aangezien we ongeveer tegelijkertijd begonnen zijn (je loopt 1 ronde voor op mij) en je ook in Utrecht woont. Zo waren er wat meer overeenkomsten dus vandaar dat je me opvalt heel veel sterkte de komende tijd…[/quote]
Blij dat jij dat ook hebt, je zit mij mij ook extra op de radar! Misschien lukt jet nog tegelijkertijd, zou me heel erg leuk lijken. Dacht even dat je was verdwenen van het forum, was al benieuwd hoe het ging...
Dank, ik ben er wel weer bovenop hoor. Even omschakelen, maar gaat nu weer goed. Hoop dat t snel weer raak is!
 
Wel echt raar dat mensen dan zeggen (mn baas moest ik het vertellen bv, want was zo weggerend van werk toen ik merkte dat ik bloedde) ‘je kunt tenminste zwanger worden’. Alsof dat op dat moment troostend is. Je koopt echt niks voor een miskraam hoor. Vandaag belde de verloskundige nog, volgende zwangerschap mag ik nu wel een vroege echo bij 7 weken. 
 
Hier ook nod rond 5 nov. 6 november ben ik zelf jarig dus hoop een mooi cadeau te mogen krijgen haha. 
Ondertussen nog steeds bezig met ovu testen maar zie nog geen donkere strepen. Wil nog een paar dagen volhouden om te kijken of die nu toch al zo vroeg er was of dat ie nog moet komen. Spannend 
 
Ik snap hier dua nu niks van... menstruatie nog steeda nergens te bekennen en me temp is gewoon 37.3! Ik zie wel een dalende lijn 3 dagen 37.5 gister 37.4 nu 37.3 maar vorige maand was het in 1 klap van 37.3 naar 36.8 toen me menstruatie begon.. krampen heb ik ook niet.. pfff hier wordt ik gek van 2 uur pas de uitslag van de bloedtest. Ik wil mezelf echt geen hoop in praten maar wordt wel wat lastig als me lichaam niet gewoon doet wat het moet doen...
 
Feyre ik hoop het voor jou! Ik duim alvast heeeel hard mee! En als het toch negatief is, probeer dan om je dag goed vol te stoppen met leuke dingen zodat je er niet heel de tijd aan moet denken... en morgen is het dan weer een nieuw dagje met nieuwe kansen ? je zal zien dat het dan weer een beetje beter gaat ?
 
Terug
Bovenaan