NOD november 2018

feyre gaat alles oke met je? Hopelijk kun je snel weer verder! Maar de afgelopen maand blijft verdrietig!
ik ben mijn vruchtbare slijm kwijt deze maand. Temp zegt nog geen ei, ovulatietest loopt op maar er is nog niet aan het knallen zoals de afgelopen maanden maar mn normale eidag is al voorbij. Heb helemaal geek rekbaar slijm gehad deze maand.
 
Mio ik probeer uit te gaan van een negatieve test. Ik maak me dan alleen zorgen waarom me menstruatie niet op gang komt als het eergister of gister al mis gegaan is... me dag volproppen gaat niet heb net 10 dagen gewerkt dus ben nu eindelijk vrij moet ook tot rust komen ?
Depss gister ging het bagger ik voelde me schuldig voelde alsof me lichaam faalde en mijn god nooit verwacht dat het me zo verdrietig zou maken. Ik had tegen mezelf gezegd dat er van alles mis kon gaan en was ook niet te enthausiast. En dan toch als het misgaat is het een klap.
Nu gaat het iets beter kijk er iets nuchterder naar maar de vragen blijven hangen. Bloedtest negatief oke waar blijft me menstruatie dan?! Straks krijg ik niks meer cyclus naar de knoppen eat nu? Of test positief oke toch zwanger maar hoe kunnen dan de zwangerachapstesten opeens negatief geven. hcg ye hoog te laag? Daar weer complicaties mee... dus er gaat nog van alles door me hoofd heen
 
Feyre ik denk dat je lichaam misschien ook even in de war is! Geef je lichaam deze week even de tijd! Wellicht doen ze nog een echo voor verder onderzoek? 
Je moet proberen je niet schuldig te voelen hoe moeilijk het ook is! Wellicht was er iets mis met het kindje en geeft je lichaam heel goed aan dat het niet goed was. Sterkte meis!?
 
Ik meld me hier maar alvast. Zit inmiddels op dag 43 van cyclus, geen menstruatie of spotting te bekennen maar ook weer een negatieve test vanochtend. Ik probeer het los te laten in de hoop dat de menstruatie snel komt nu en we verder kunnen ..
Eerste cyclus (na twee zwangerschappen) 56 dagen, daarna 38 dagen en nu dus alweer op dag 43 (had gedacht dat ik wel weer naar de stabiele 30 dagen zou terugkeren). Als ik over dag 56 heen ga ga ik huisarts contacten voor bloedtest en onderzoek of er niets anders aan de hand is. Ben nu bijna 37, had niet gedacht dat dat zo'n verschil zou maken met een zwangerschap op 34 en 35 jaar, maar blijkbaar dus wel
 
Feyre, je bent nu ook best wel gestresst natuurlijk, wat ook invloed kan hebben. 
Juuno, wat vervelend dat het zo onregelmatig is. Dan weet je ook niet waar je aan toe bent. 
Even off-topic: kun je je naam aanpassen? Vind anoniempje zo irritant. Kan het alleen nergens vinden. 
 
Mijn temperatuur gaat echt nergens over. Die gaat van 37.1 tijdens menstruatie naar 36,2, 36.2, 36.4, 36.5, 36.1, 37.2 etc. Zo geen logica. En die laatste is ook niet omdat Mn ei is gekomen want dat is nog niet
 
Feyre, ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt tot je de uitslag krijgt. Hoe moeilijk ook, probeer wat afleiding te zoeken. Snap dat je met heel veel vragen zit, het vrouwenlichaam zit raar in elkaar... Vind het zo vervelend voor je, ik gun het je zo erg!
Juuno balen dat je geen idee hebt waar je aan toe bent... Laat die menstruatie doorzetten of een positieve test. Misschien toch maar eens naar de huisarts gaan inderdaad. Ik kan geen advies geven over de invloed van je leeftijd, ik ben 32 en heb ook nog geen positief nieuws ? (het is ook een poging voor een eerste kindje, dus geen idee of ik überhaupt wel zwanger kan worden).
Ik heb als het goed is volgende week maandag of dinsdag mijn eisprong. Heb 2 apps die allebei een andere dag aangeven. Had deze ronde vooraf 2 dagen bruin verlies en 1 dag na mijn menstruatie ‘s avonds ook wat bruin. Ik heb dus geen idee wanneer mijn menstruatie officieel begonnen en gestopt is ? Snel maar weer met de ovulatietesten beginnen...
 
Terug
Bovenaan