NOD november 2018

Stress is 1 van de meest voorkomende factoren die ervoor zorgt dat je niet ongesteld wordt. Je lichaamstemp heeft een dalende lijn. Dat zal niet zijn als je wel zwanger bent, lijkt mij. Maar wie ben ik. Hopelijk kun je snel weer verder en dan gewoon weer 14 dagen na eisprong tellen. Als je die weer gaat meten. Verder kun je weinig. 
Juuno, dat duurt lang zeg. Leef met je mee! Die onzekerheid, hier kun je echt niks mee. Miss even weg blijven van forum ipv meteen doorschuiven? Want het is gewoon zo dat wanneer je fora bezoekt, je er echt wel veel mee bezig bent en dat veroorzaakt stress in je lichaam. Ook al denk je dat je geen stress hebt, forum bezoeken geeft dit wel aan.  Het is maar een advies om je te helpen. Hopelijk heb je er wat aan. Zoals ik eerder zei...take care meid! Komt goed!! 
 
Inmiddels zit ik op dag 5 en mijn menstruatie duurt altijd een goeie 8 dagen en op de 5de dag is het deze keer al bijna weg!! Heerlijk haha. Ook deze maand temp ik weer, vind ik fijn en mijn eisprong opsporen dmv ovulatietesten ook :)  vanaf dag 10 denk ik weer. Daar gaan we weeeeerrr haha. 
Ik las dat iemand met oortermometer deed? Dit zal niet helemaal betrouwbaar en exact gaan, bij mij meet de oor elke keer wat anders als ik hem er 3 X achter elkaar in doe.(niet handig En gaf totaal iets anders aan dan rectaal)  Om koorts te meten is hij ideaal en vooral voor kinderen maar om deze precisie te meten en weer te kunnen geven, niet zo. Wat is je ervaring inmiddels? Ik heb er 1 van Braun. 
 
anonieme was jij dat toevallig, van de oorthermometer? Dat zou wel je temp schommelingen verklaren namelijk. Zoals ik al zei, is een oorthermometer voor deze meting niet betrouwbaar en ook af te raden volgens wat sites. Ik had dit geprobeerd omdat ik ook geen zin had in rectaal gedoe maar idd...oor gaf compleet iets anders aan terwijl die ander mooi consequent was. 
Miss toch maar aan geloven. Ik vond het ook stom, nu een vast ritueel, onder de dekentjes ?
 
Om eerlijk te zijn? Ik ben absoluut nirt gestressed. Ik weet wat stress is en dat uit bij mij ook als een vervelende tik in me oog en ik heb nergens last van. Ook geen verhoogde hartslag. Dus stress is het niet. Ik blijf gewoon doortempen wie weet zalt ie gestaag deze maand we shall see. Vanmiddag is echt het geen wat de knoop doorhakt. Ga er gewoon vanuit dat het negatief is en dan wachten op menstruatie. Wel wil ik gelijk een afspraak maken met de HA om even te kletsen wie weet kan ze wat voor me betekenen.
Juuno balen dat je nogsteeds geen duidelijkheid hebt. Miss idd handig langs de HA te gaan al is het om je verhaal kwijt te kunnen. Misschien nav je verhaal dat je ha wat kan doen
 
Ik hoop snel op een uitslag waar je iets mee kunt Feyre, weet wel dat stress niet altijd aantoonbaar hoeft te zijn. Er kan een stofje worden aangemaakt die minder hormonen afgeeft aan de eierstokken waardoor simpelweg je menstruatie uitblijft. Dit hoef je niet aan de buitenkant op te merken. Kan subtiel zijn omdat je in je hoofd wel bezig bent met plannen maken, toen je wel een 2de streepje Had, las ik hier en nu natuurlijk niet kunnen wachten op de uitslag. En geen probleem, zou eerder erg gek zijn als je dit niet zou doen en hebben, je bent geen robot! En niet van steen, voel je niet schuldig maar probeer toch even een leuk boek te lezen ipv forum  net als tegen Juuno, ik probeer te helpen...zet hem op en jij ook..take car meid. X
 
Citrus je hebt helemaal gelijk hoog tijd om het los te laten. Voorgaande twee keer deed ik niks aan ovu testen of wat dan ook en lukte 't gelijk. Dus wellicht iets minder mee bezig zijn en me even moest houden hier tot de nieuwe ovulatie. Nou ik ga mijn best doen even niet hier te kijken.
Succes allemaal! 
 
Nou net gebeld uitslag negatief zoals verwacht. Hcg waarde was maar 3.5 dus een vroege miskraam. En toevallig vlak voor ik belde ongesteld geworden dus wist de uitslag wel.
Dus ik sluit me weer lekker aan. Cyclus was 32 dagen wat me NOD nu op 24 november zet.
Ik ben alleen wel helemaal in de war met me LF en hoe ik dit instel op me app... op 14dpo kreeg ik een innestelingsbloeding en was het dus positief maar LF is vanaf ovu tot menstruatie wat me LF dan dpo18 maakt... wat is nu hanfig om in te stellen?
 
Jammer Feyre, nu het negatief is ben ik blij voor he dat je dan ook Met een ongesteld bent. Als je dan daarop ook nog moest wachten is helemaal frustrerend. 
Lastig dat instellen ja. Ga je weer ovutest En doen? Ik zou dan gewoon weer 14 dagen na je piek instellen. Nu had jij ook op vrijdag, net als ik je eisprong en ook 13 a 14 dagen erna getest. Waarschijnlijk was je toen gewoon ongesteld geworden als je nu geen vroege miskraam Had, hij is nu alleen 32 dagen omdat er wel iets zat, maar dit zegt dus niets over je cyclus. Snap je wat ik bedoel? Dus vanaf nu rekenen weer en dan 28 dagen. Of wat had he hiervoor? In ieder geval je LF op 14 dpo denk ik. Succes en pak je rust, mentaal. Lieve groetjes. 
 
Terug
Bovenaan