NOD november 2018

Citrus ja dat had me alleen nog maar meer onzeker gemaakt als de menstruatie nog was uitgebleven.
Ik had zoiets van ik houd 32 aan omdat ik dan sowieso niet te vroeg kan testen. Misschien was die idd 28 was ik niet zwanger geweest. Heb voor nu me LF op 18 staan. Ik kan dit altijd aanpassen als het moet. Denk dat ik gaandeweg het bijhoud. Ik gebruik 2 apps dus kan er 1 op LF 14 Cyclus 28 zetten en de ander dus op 32 LF 18. Wie weet wordt ik wel op dag 28 ongesteld dan kan ik het bijstellen. Zou het weer raak zijn en is de cyclus 28 dagen dan test ik dus pas 4 dagen na NOD wil dit gevoel gewoon niet meer dus stel het liever te laat in als te vroeg.
Ik ga idd weer ovu testen doen en bmm, cervix slijm en ofc tempen. Probeer dezs maand extra op te letten op pijnen voor ovu zodat ik daar ook niet mee in onzekerheid zit.

op na ronde 9 , vandaag naar de HA geweest. ik voelde me zo onzeker..
ik heb NOOIT de pil gebruikt, en we zijn al 9 maanden bezig..
ik voel me eisprong en ik word regelmatig ongesteld. om de 26 dagen.

Volgens de HA moet ik me niet druk maken en minder stressen. hij heeft geadviseerd om even los te laten. ik vroeg om een verwijzing naar gynacheloog. maar hij denkt dat ik dan helemaal ga stressen door allerlei onderzoeken.. ik mag er nog even over na denken. als ik het zekerweet gaat hij een verwijzing maken.  maar hij vind het niet nodig..

toch een opluchting..

Ik gebruik fertility Friend. 
Xxmel fijn dat het toch een opluchting is voor je. Ik heb ook nooit de pil gebruikt nouja..(.11 jaar geleden, toen gestopt en 2 weken later zwanger, daarna nooit meer begonnen) mijn 2 eerdere zwangerschappen was ik in maand 1 en 2 zwanger. Mega vruchtbaar dus. Wij gaan nu naar ronde 6 en morgen een afspraak bij de HA. Wil graag even een check up of er in de tussentijd iets gebeurd is bij mij. Ik was toen 21 en 26. Ik ben nu 33, zooooo oud nu ook weer niet haha....toch? ...hoop ik ??
Ik denk dat het bij mij ook zo gaat werken...mijn verhaal kunnen doen en dan al best tevreden. We gaan het zien. 
Succes deze maand allemaal :) 

Ik vind dat sommuve huosartsen wel heel makkelijk zijn... als je nooit de pil hebt gebruikt, regelmatige cyclus hebt mag je verwachten dat het niet zo lang hoeft te duren... ik zou dan ook graag naar de gyn willen. Heb zelfs de afspraak met mijn HA als me cyclus weg blijft, onregelmatig is/wordt of wat dan ook krijg ik gelijk een verwijzing
Succes xxMel je hebt je hart kunnen luchten weet je wat je wil gaan doen?
Citrus hoop dat het allemaal in orde is. Blijft toch lastig he je hebt toch vraagtekens

Feyre ik geloof dat 90% van de vrouwen zwanger wordt binnen het jaar. Ik vind het dus helemaal niet gek dat een huisarts een jaar wil wachten  Want verreweg in de meeste gevallen is er helemaal niets aan de  hand behalve dat je wat geduld niet hebben. We zijn zo gewend dat alles instant te regelen is en we overal invloed op kunnen hebben dat het blijkbaar heel moeilijk is om gewoon even de natuur haar werk te laten doen. 

Terug
Bovenaan