NOD november 2018

Ik zou toch graag willen weten of er iets is of niet en dat is zo uitgezocht zonder het hele medische traject in te gaan... straks ben je een jaar bezig om erachter ye komen fat er iets is wat zo verholpen of mee geholpen had kunnen worden. En is er niks weet je iig dat er niks is en kan je lekker verder proberen

Pff ik snap het allebei. Vanuit de artsen dat wij willen dat alles heel maakbaar is en we geen geduld meer hebben. Elke maand heb je maar 15-20 procent kans op een zwangerschap. Dat is ook weer niet zoveel.
En vanuit 'ons' snap ik ook dat je gewoon even een check wilt of alles goed is! Even een onderzoek, een 0-meting, is het zaad goed, de baarmoeder goed? Ok. Dan is een jaar wachten ook makkelijker. Er is gewoon altijd die gedachte dat er misschien iets mis is en je voor jan doedel aan het proberen bent elke maand. 

Ik snap jullie inderdaad meiden dat je goed op tijd een check up wil! Had ik ook! 
Vandaag beetje lichte menstruatie krampen en vanochtend klein beetje roze slijm en daarstraks klein beetje lichtbruin slijm. Wrs nog van ovulatie want iets anders zou wel te vroeg zijn een dag na de eisprong. ?

Ja klopt lepeltjelepeltje en juuno ...we hebben maar geen geduld en alles kan maar  zo geregeld worden. Goed leermoment...we zullen straks ook engelen geduld moeten hebben met kinderen. Ik heb er al 2, net als Juuno en toevallig ook een eigen bedrijf, geduld is een schone zaak, maar niet ineens super makkelijk whaha. 
En vanaf mijn leeftijd, 33, is het nog maar 5 %...pffff net niks joh. 

Ook weer van de partij.
Nod  11 november en 26 november een afspraak bij de gynaecoloog.  Hopelijk raak ik zwanger en kan ik de afspraak afzeggen. Maar hoop er maar niet op.

Wij hebben de zelfde NOD Kimberly! Deze Week maken wij het extra gezellig Haha. Ik duim voor je dat je inderdaad je afspraak kan afzeggen? 
feyre hoe is het nu met je? 

Dag 2 van de menstruatie. Behoorlijk heftig nu en pijnlijk. Hopelijk neemt het snel weer af en kan ik beginnen met ovu testen. Temp vanmorgen gezakt naar 36.9 was deze maand dus een redelijke nette daling ipv in 1 klap naar beneden maja miss kwam dat wel door het vruchte dat afgebroken werd

Ik hoop het ook kimberley! Dat zou een geweldig telefoontje zijn. 
Herkenbaar Feyre, ik had dat vorige maand. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat er wat zat maar we zagen een heeeeeel licht lijntje (paar dagen voor nod nog hoor) en ik had rond innesteling een daling en bloeding erna en op mijn nod wel ongesteld geworden...eerst lichtjes en daarna niet normaal meer, heel heftig, veel stolsels gleden langs tampon en bloedde door alle kurken heen. Het was een ramp. Ik heb dit nooit en ook deze maand niet. Ik ben heel benieuwd hoe jij het gaat ervaren, maar die ellende van mij vorige maand hoop ik dat het je bespaard wordt. Gelukkig ben je nog een paar dagen vrij...toch? Pak er lekker een kruik bij, paracetamol evt. Sterkte. 

Terug
Bovenaan