NOD november 2018

Ik hoop ook dat het lukt.. vorige cyclus was perfect 28 dagen maar wel eisprong op dag 19. Ik hoop dat eisprong niet later valt dan dag 19 want anders zit mijn man in het buitenland voor 5 dagen en is deze maand de kans verkeken.. ? ????
 
@ Mio: ik had niet alles gelezen, maar nu wel. Zeer slim om een check up te laten doen. Wij wachten deze ronde nog af en daarna willen wij ook een check up laten doen. Alhoewel zou ik dat ook wel een beetje eng vinden. Toch ergens bang om dan negatief bericht te krijgen
 
Ik meld me ook alvast voor NOD november.
Vandaag een miskraam gehad en nu menstruatie na 5 weken, dus eigenlijk 1 week over tijd. Als ik dit reken als menstruatie, is NOD 9 november, maar ik weet niet of het zo snel gaat met eisprong omdat ik nog HCG in mijn bloed heb. Het is afwachten wat er gaat gebeuren. Dit wordt dan ronde 3 voor 1e kindje. 
 
 
 
Och wat naar lepeltjelepeltje? t kan evt nu wel iets anders zijn, miss later of wel over 28dgn ongeveer. 
Jammer loessss ook al langer bezig dus. Wij hebben de wens si januari, wel zwanger geweest in tussentijd helaas niet goed afgelopen deze zomer. Nu 3e ronde in, ik ga ervanuit dat t nu wat langer kan duren aangezien ik nog steeds aardig stress ervaar van die zwangerschap. Negatieve factor helaas, de wens wordt er echter niet minder op. Daarom ook geen zin om even aan anti conseptie te gaan tot alles weer rustig is. ?
 
Wat erg voor je lepeltjelepeltje ?geef de moed niet op ?hopelijk is dit een goede maand voor ons allemaal! 
 
EVen een vraagje: zouden jullie echt wachten om een test te doen tot als je een paar dagen tot een week overtijd bent of echt iets voor of op je NOD? lepeltjelepeltje: zou jij het nog doen of niet? Wat is jouw gedacht hierover? 
Langs de ene kant wil ik dan als het een week na mijn NOD misloopt, het mss beter niet geweten hebben om een diepe teleurstelling te vermijden... maar langs de andere kant denk ik: dan weet ik ook dat ik tenminste toch zwanger kan worden... 
 
Is wel heel moeilijk om n week te wachten, ik zou dat niet kunnen opbrengen. Ik zou testen als nod echt voorbij is, 2 dgn ongev na NOD. Kennisje had  laatst helaas miskraam met 14w ook vreselijk. Het kan helaas dus ook later. Denk dat je jezelf daar niet goed tegen kunt beschermen, maar scheelt ws al als je t paar dagen tot kunt rekken na nod. Zou ikzelf ook proberen 
 
Ik sluit aan! 
Na 17 jaar pil, 3 cyclussen geleden gestopt. Eerste 2 x een cyclus van 28 dagen gehad. Vandaag ben ik 4 dagen over tijd. Getest; negatief. Ik voel ook niets, dus ik ben ervan overtuigd dat ik aan het ontpillen ben. Wat wil je, na 17 jaar. Nog meer dames die zo lang de pil hebben gebruikt? 
Ik hoop dat ik snel ongesteld word, maar wellicht niet te snel. Als ik t dan toch mag kiezen, liefst zondag. Zaterdag ben ik namelijk daggast op een bruiloft en het zou me heel goed uitkomen als het dan toch nog even uit blijft, hahaha. Ach ja, laat de natuur het maar bepalen. We shall see. 
 
Terug
Bovenaan