NOD november 2018

Lavendel, ik snap het helemaal. Zou het ook deze maand misschien mislopen, maar mn vriend had om andere redenen zn vlucht omgeboekt waardoor we m waarschijnlijk nog net toch hebben meegepakt, t eitje. Ik zou er ook verdrietig of gefrustreerd van raken. Wij grapten al of we niet iets in de vriezer konden bewaren haha. Is het volgende maand weer zo? Wat voor werk doet hij? Ik las dat je zelfs ovulatieverlof kunt krijgen, ook als man! Ook omdat je vruchtbaarheid vermindert als je veel vliegt, bij man en vrouw. Hopelijk is je ovulatie laat en gaat hij voorlopig alleen rond NOD op pas ?

ik had trouwens helemaal geen rekbaar slijm deze maand! Maar wel eisprong en ovulatiebloeding gevoeld/gehad. Dat is gek toch? Vorige maanden had ik zeker kwakjes fotolijm (zoals ik er graag naar refereer?)... vreemd. 

Lepeltjelepeltje ik had rond mijn eisprong ook geen rekbaar slijm, eerder waterig. Maar ik had deze ochtend op wc papier wel een klodder rekbaar slijm! Dus ik vraag me af wat is dit nu weer? Iemand een idee? Mijn eisprong is 5 dagen geleden geweest, heb die gevoeld en ook vastgesteld met een duidelijke ovulatietest! Ik kan voor de zekerheid vanmiddag nog eens een test doen maar het zou me verbazen als ik nu pas een eisprong zou hebben ??

Lepeltjelepeltje haha ja dat in de vriezer doen is nog helemaal geen gek idee ? Hij is projectmanager bij een organisatie de wereldwijd helpt bij bouwconstructies. Dus bijvoorbeeld bruggen aanleggen in Azië. Zij missen vaak de kennis en materialen om dit zelf te doen. Zo zat hij in mei in Indonesië om materialen van het ene naar het andere eiland te krijgen (de wegen zijn niet geschikt voor die zware grote wagens, dus dat moet dan eerst geregeld worden). Daarnaast wordt hij ook vaak gevraagd voor presentaties en lezingen, dus hij heeft niet altijd de mogelijkheid om flexibel te zijn met wanneer hij weg kan. Gelukkig is hij geen maanden van huis, dat hoor je ook nog wel eens.
??? kwakjes fotolijm, die is mooi!
Mio ik denk niet dat het je eisprong is, die heb je immers al gehad. Een testje doen kan altijd natuurlijk. Ieder lijf is anders, ook qua afscheiding, dus is zou me er maar niet druk om maken.

Ik heb echt nooit gezien dat ik rekbaar slijm heb of niet Haha.

naja ik heb slechts 1 keer deze week een knallende ovulatietest gehad, daarna weer heel licht. Dus gok dat mijn ovulatie toch een dag of 2-3 eerder was dan mijn app aangaf.. maar goed dat we op tijd aan het klussen waren. Voor zekerheid vandaag ook nog maar even ?

weet je... vriezer is zo gek nog niet als je man veel reist... er bestaan zelfinseminatie setjes die je kan kopen. Er zijn namelijk ook vrouwen waarbij seks gewoon pijn doet en nirt mogelijk is en die gebruiken dat.
Mio je hebt het vastgesteld ga ervanuit dat je hem gehad heb. Ovu test kan voor de zekerheid maar ga niet aan jezelf twijfelen.
Me eigen afscheiding is ook vaag hoor niets loopt echt via het boekje. Ik heb geen rekbaar slijm bijv. Me vruchtbare slijm is alleen doorzichtig. Ervoor wat creme/melkachtig erna wat wit korrelig.
In ander nieuws... me menstruatie is er vanmorgen mee opgehouden. Miss nog een overblijfsel van de nacht maar veeg niks meer af. Hopelijk snel me ovulatie gevonden!

Heb voor de zekerheid maar eens een ovutest gedaan. Er was wel echt een streep dat je zag maar niet even donker dan de teststreep dus negatief. Ik ga deze avond op restaurant met vriendinnen, zou ik een wijntje durven drinken? Doen jullie dat die laatste week voor je NOD of niet? ?

Oh meiden, erg gezellig hier op dit forum, maar jullie schrijven zo veel dat ik t niet kan bijhouden en/of geen tijd heb om het allemaal na te lezen. ?? Ik hoop voor ons allen op een goede November uitslag! 

En Feyre, hoe ver was je toen het mis ging? Ik wil je niet teleurstellen.. Maar ik heb net een miskraam van bijna 7 weken (zwanger) achter de rug, en het heeft best wel lang geduurd voor alles uit mijn lijf was.. en ook toen ik niet meer vloeide.. Duurde het nog 6 weken voor mijn hcg volledig 0 was. (Ik moest heel vaak bloed prikken omdat ik in de medische molen zit). Ik duim voor je dat het bij jou sneller gaat! Maar hou dit in je achterhoofd.. Zeker als je met ovu testen gaat werken. Succes!! ?

Mio, ja, ik drink dan wel eens een wijntje of 2. Maar dat is de max. Maargoed, als je "langer" bezig bent kun je ook niet overal meer rekening mee houden vind ik persoonlijk. Ik eet ook cervelaat  en een biefje. Zodra mijn test positief is, laat ik alles voor wat t is. Maar iedereen is daar natuurlijk anders in. Doe wat voor jou goed voelt!! ?

Terug
Bovenaan