Lavendel, ik snap het helemaal. Zou het ook deze maand misschien mislopen, maar mn vriend had om andere redenen zn vlucht omgeboekt waardoor we m waarschijnlijk nog net toch hebben meegepakt, t eitje. Ik zou er ook verdrietig of gefrustreerd van raken. Wij grapten al of we niet iets in de vriezer konden bewaren haha. Is het volgende maand weer zo? Wat voor werk doet hij? Ik las dat je zelfs ovulatieverlof kunt krijgen, ook als man! Ook omdat je vruchtbaarheid vermindert als je veel vliegt, bij man en vrouw. Hopelijk is je ovulatie laat en gaat hij voorlopig alleen rond NOD op pas ?
ik had trouwens helemaal geen rekbaar slijm deze maand! Maar wel eisprong en ovulatiebloeding gevoeld/gehad. Dat is gek toch? Vorige maanden had ik zeker kwakjes fotolijm (zoals ik er graag naar refereer?)... vreemd.
ik had trouwens helemaal geen rekbaar slijm deze maand! Maar wel eisprong en ovulatiebloeding gevoeld/gehad. Dat is gek toch? Vorige maanden had ik zeker kwakjes fotolijm (zoals ik er graag naar refereer?)... vreemd.