NOD november 2018

ik drink inderdaad ook gewoon 1 of twee wijntjes. Dat kan denk heus geen kwaad. Ik vond het ook lastig, maar na 9 rondes wordt je wel makkelijker. Want anders kan ik al een jaar geen wijn drinken, filet eten, zalm eten terwijl ik niet zwanger ben. Op het moment dat ik inderaad positief test zal ik het wel laten. maar herken het hoor, ik vond het ook lastig als ik net voor mijn NOD zat met vriendinjnen op het terras. Toch maar gewoon met mate gedaan.

[quote quote=10126558]Lepeltjelepeltje ik had rond mijn eisprong ook geen rekbaar slijm, eerder waterig. Maar ik had deze ochtend op wc papier wel een klodder rekbaar slijm! Dus ik vraag me af wat is dit nu weer? Iemand een idee? Mijn eisprong is 5 dagen geleden geweest, heb die gevoeld en ook vastgesteld met een duidelijke ovulatietest! Ik kan voor de zekerheid vanmiddag nog eens een test doen maar het zou me verbazen als ik nu pas een eisprong zou hebben [/quote]
Heel herkenbaar. Ik ben er deze maand niet echt mee bezig geweest, omdat ik echt even rust wilde. Ik dacht wel dat ik mijn eisprong had gehad. Gisteren opeens weer rekbaar slijm, terwijl ik rond mijn nod zit. Ik snap er niets meer van. 

RVis no worries ik weet dat de mogelijkheid er is fat het even duurt. Ben al blij dat me lichaam het zelf heeft afgestoten. Ik wad ongeveer 5 weken. 
Menstruatie is nu wel echt klaar dus over paar dagen ovu testjes doen we gaan het zien hoe snel of hoe lang het duurt

Ik zal eens naar zo’n setje kijken Feyre, maar kan ik sperma wel gewoon in de vriezer doen dan ? Mijn vriend ziet me al met een kwakje in mijn mond naar de keuken rennen ?
Mio, ik drink ook gewoon 1 of 2 wijntjes hoor, het moet wel leuk blijven. En een wijntje schijnt de innestelling juist te bevorderen. Er is pas na een week of 5 een bloedband, dus ik denk dat je rustig een drankje kunt nemen. Zolang het maar met mate is.
Ik heb de hele maand vrijwel geen last van afscheiding. Een paar dagen voor mijn einsprong heb ik wat witte creme en tijdens mijn ovulatie is het transparant en rekbaar (maar ook niet veel). Maar daarna is het ook meteen weer over. 

Lavendel gewoon zn kwakie als ie komt in een potje laten deponeren ??? je kan even opzoeken hoe het werkt met invriezen qua ontdooien voor zelfinseminatie dat durf ik niet te zeggen namelijk

Hahaha ik denk dat hij zijn kwakje liever in mij deponeert ? Ik heb even snel gekeken, maar sperma moet je in vloeibaar stikstof invriezen, laat ik dat nou nèt niet in huis hebben... ?
Het is een mooie oplossing, maar ik denk meer voor dames die problemen hebben met sex en niet zozeer een ongunstige timing zoals bij mij het geval is.

Pfff dag 8 na ovulatie. 
Voel krampen in mijn onderbuik. Beetje alsof ik ongesteld moet worden maar dat zou dan 6 dagen te vroeg zijn. 
Dat is toch raar?! Dag 23 van mijn cyclus...

Ik heb sinds 2 dagen na elke hap eten / slok drinken dat ik me misselijk voel. Als ik uit ga van 40 dagen cyslus is mijn nod 5 november. Zal al wel erg vroeg zijn of niet? Hoe voelen jullie je? 

Terug
Bovenaan