NOD november 2018

stiekemmeelezen ja ? zit het hiet ook te kijken. Kon het vlak na de mk niet maar nu weer wel haha. En ja zaten net te bespteken wat dan. Lichamelijk kan ik de oudetenzorg niet meer aan. Ik wil vastigheid en weekenden vrij. Dus wordt mogelijk een opleiding dokter of apothekersassistent. Maja duren 2 jaar BBL geen optie ivm mogelijke zwangerschap in de tussentijd dus thuis studie met erna stage, maar moet wel blijven werken om de opleidinge n vaste lasten te betalen

Spannende week weer... Voor mijn gevoel heb ik last van de eerste kwaaltjes. Ben best wel moe (vanmorgen moeite met opstaan), plas enorm veel (nu zo'n 7x vandaag, normaal een keer of 4), ik heb een mega ijzersmaak in m'n mond en ik heb totaal geen honger. Zaterdag een klein beetje last en nu steeds meer last. Hoop zo enorm dat het deze maand gelukt is....... 

feyre: ik ben zelf ook kraamverzorgenden geweest. Ben er toen uit gegaan en ben bij een kinderdag verblijf gaan werken. Toch met de kindjes maar een geregeld leven. En je hoeft niet om te scholen want met je diploma uit de kraam kan je meteen beginnen. En er is in de kinderopvang ook enorm tekort aan mensen. Dus ik zou zo zeggen solliciteren maar! ;-)
juuno: super gefeliciteerd. 

Ik zou gisteren of vandaag mijn eisprong moeten hebben maar tot nu toe negatief.. heb de testen van action maar als ze op zijn haal ik ze wel weer van Kruidvat..  of hopen dat t morgen is.. moet echt naar 2e streepje turen dus voorlopig komt die ook niet..

Juuno gefeliciteerd, wat fijn ? na n maand rompeslomp, heerlijk.
@.stiekemmeelezen: dat het voor de verloskundige ook handig is om te weten als er een negatieve test is gedaan voor het bepalen van de uitgerekende datum als je uiteindelijk toch zwanger blijkt.. 
dit is wel handig na een zwangerschap of miskraam omdat je menst soms wel tijdje op zich laat wachten. En ook handig bij hele onregelmatige cyclus of als je menstruaties overslaat, voor t zelfde geld kom je er pas achter na 16w, kan.. moeder van mijn oppas kindje was al iets van 18w toen ze erachter kwam ? 

Ik kon de spanning toch niet meer aan nadat ik vanmorgen zo misselijk was. Net getest met sensitest en helaas witter dan wit. Op naar november, al hoop ik dat mijn menstruatie nog in oktober doorzet. Ik zit er even doorheen, zie het niet meer zitten. Misschien de komende maanden maar even een pauze nemen en dan na de jaarwisseling weer voor de kansen gaan. Ik hoop dat jullie meer geluk hebben.

Terug
Bovenaan