NOD november 2018

Ik zit net te tellen, maar november is misschien toch wel leuk. Rond kerst zit je dan wel op een tijd dat je het zou kunnen vertellen ;) 
Of ben ik nou heel voorbarig om dat te concluderen? 
 
Ook ik kom me hier melden! Morgen NOD, maar vandaag al steken in bm en bruin verlies. Cyclussen tot nu toe, na stoppen nuvaring zijn 28-27-28-27 en dus redelijk stabiel. Nod zal dan ook zijn 8/9 november. Wij starten nu met ronde 3 voor 1e kindje. Zullen we net als in nod oktober weer een lijstje bijhouden? Met pas 4 paginas in dit topic is het nog te doen haha. 
Om ons heen wel de ene naar de ander zwanger. Vaak ook na 1 of 2 pogingen al! ? Ben niet jaloers, maar ergens schrijnt het wel een beetje. Heb al zolang ik weet een kinderwens. Er vanuitgaand dat t zo een jaar kan duren voor t raak is, blijft natuurlijk de hoop dat t snel lukt.
@Annap dat zou inderdaad wel grappig zijn! Ik heb wel iets met data/cijfertjes dus zoek elke keer naar dat soort dingen haha. 
 
 
Mio testen lijkt heel leuk, maar eigenlijk is het zo dat zodra je een positieve test hebt, de ellende begint ;). Meestal gaat het natuurlijk goed, maar het is de eerste weken zó spannend allemaal, dat ik nu niet meer zo vroeg zou testen, om mezelf nog wat langer te beschermen.
Ik had heel vroeg getest, omdat ik die dag hoorde dat ik een nieuwe baan had. Die heb ik dus afgezegd, omdat ik nu een vast contract heb en het niet fijn vond om te starten terwijl ik net zwanger was. En nu een week later heb ik dus geen zwangerschap en geen nieuwe baan, lekkere achtbaan. Maar ik zou normaal niet voor NOD testen. Gewoon wachten tot je over tijd bent. Heel vaak gebeurt het dat je op je NOD of net na je NOD een soort vroege miskraam krijgt. Dan merk je er niet zoveel van, als je nog niet positief hebt getest. Hoewel je het ws wel een beetje voelt, omdat het wel anders is dan een normale menstruatie. 
 
Hoi dames,
Graag praat ik ook met jullie mee. Mijn NOD is 2/3 november. Ik ben begin augustus gestopt met de pil en na een ontrekkingsbloeding op 9 september voor het eerst echt ongesteld geworden. Daarnaa een cyclus gehad van 27 dagen. Het wordt ons eerste kindje als het ons gegund is. 
Mijn man en ik hebben niet zo vaak seks, dus we hebben afgesproken dat we wel gaan zien hoe het loopt, maar ik merk nu wel al dat ik er toch meer mee bezig ben dan ik vooraf had gedacht. Nu we de stap eenmaal gezet hebben ben ik toch al meer over de toekomst aan het nadenken en wat als.. En heel internet heb ik ondertussen afgestruind. 
Mijn tweelingzus heeft al een kindje van 2 jaar en zij gaan binnenkort voor een tweede. Ik merk wel dat ik het heel moeilijk vind om niks tegen haar te zeggen. Hoe doen jullie dit? Weet jullie familie dat jullie er mee bezig zijn?
Iedereen in ieder geval veel succes en ik hoop voor iedereen op veel positieve testen in november!
 
 
annap dat ging ook al door mijn hoofd ? ook al te bedenken hoe Haha. 
Eerst maar even door de menstruatie heen en dan hard aan het werk hihi
 
Hallo dames, 
Heeft iemand van jullie ook een HSG gehad? Ik heb de HSG dinsdag gehad. Bij mij zat 1 eierleider verstopt. Ik heb nu last van een drukkend gevoel ter hoogte van de eierstok en steekjes. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
KellyTwin 
Heel herkenbaar, ik ben ook tweeling. Mijn tweelingzusje heeft een zoontje van 6 en mijn zus een zoontje van 8. Zij wil volgend jaar voor haar tweede kindje gaan. Ik heb haar verteld dat mijn man en ik ook bezig zijn en dat als zij zwanger zou raken ik ongelooflijk blij voor haar zou zijn, maar ik het oook wel moeilijk zou vinden. Zo weet zij, als het zover is, dat ik misschien wat anders reageer dan dat zij gewent is. Ze begreep het volkomen en dat is ook wel fijn. 
 
Goeie middag dames. 
Dit is de eerste keer dat ik op een forum zit. Als ik van een cyclus van 28 dagen uit ga dan is mijn bod 30 oktober. 
We hebben al een zoontje van bijna 15 maanden en ben benieuwd wanneer ons een tweede kindje gegund is. 
 
Mijn menstruatie is sinds vandaag gestopt. Ik heb wel redelijk wat gelige slijmerige afscheiding nu... kan dat zo vlak na een menstruatie? De vorige keren had ik dat precies niet? ?
Bij ons weet iedereen denk ik dat we aan het proberen zijn want wij hebben altijd gezegd ‘na dat we getrouwd zijn, willen we kinderen’ nadeel dus dat iedereen altijd vraagt: en??? ?? 
 
Terug
Bovenaan