NOD november 2018

Annap ouderenzorg dus ik fat finger me toetsenbord nogal eens ?
Joufullylife vooral het o regelmatige en niet weten trek ik niet meer wil gewoon tijd met me gezin maar me stiefdochter wordr niet gwzien als gezin dus kost het me vak dagen om tijd met haar te hebben. Kinderopvang kan maar twijfel kan ik andermans kinderen wel hendelen ??

feyre: voor mij was het een logische stap want wilde echt iets met kinderen blijven doen. En het is zo dat de kinderen op het dagverblijf zijn met onze regels en niet thuis met hun ouders regels. Je hebt er dan wel zo'n 12 a 14 in pLaats van 2 of max 3 maar het is wel heel leuk. 

Ik kan me ook aansluiten. Als het goed is heb ik in het weekend mn eisprong gehad, en mijn nod is op 10 november.
Nu 13 maanden bezig voor een 2de kindje, en 2 miskramen gehad helaas..

Oh heftig Lala a. Was je al ver? En zijn ze recent?

Juuno wat geweldig! Gefeli! 

Ik maak me ook al helemaal gek met klachten paar dagen na eisprong. Kan natuurlijk niet. Nog 10 dagen tot NOD... 

Hier wakker geworden met af en toe steekjes en krampen onderaan men buik. Gisterenavond nog beetje lichtbruin verlies bij afvegen. Eens benieuwd wat het vandaag gaat zijn... elke keer ik naar toilet ga denk ik: pleaseee niets ?

Joufullylife het zou altijd een tussendoor optie kunnen zijn dat ik iig regelmaat heb. En het kdv heeft natuurlijk ook verschillende groepen. Kan dan evt altijd nog ernaast een opleiding doen. Houd geen 2 jaar nog vol op deze manier in de kraam denk ik.
Mio spannend zo heb ik ook gezeten toen ik me innestelingsbloeding had ?
LaLa a jeetje 2 miskramen zijn die recent achter elkaar of zit er wat tijd tussen? Hopelijk is maand 13 je geluks maand en is het raak.
Gister me bmm vergeten te voelen volgend me man lag die hoog maar voelde zacht aan dus voel vandaag maar ff zelf ? afscheiding merk ik nog niet echt en wat terugkwam met de bmm was doorzichtig. Dus twijfel daardoor nu wel ovu kan natuurlijk nooit zo snel na de menstruatie. Dus ga straks zelf nog ff inspecteren en miss wel al vanmiddag starten met ovu testen. Ik zag laatst iemand die het 2x daags deed om beter moment opname te hebben. Is dit handig? Of gewoon 1x daags houden. Afgelopen maand wel gewoon met 1x daags me piek gevonden

Vanochtend toen ik wakker werd nog niet ongesteld. Vorige keer werd ik bij het wakker worden ongesteld. Wel nog steeds krampen alsof het eraan komt. Dus verwacht nog steeds vandaag ongesteld te worden. 
Vandaag cyclusdag 27 en dag 11 dpo. 
Zou je deze kramp ook bij een beginnende zwangerschap kunnen hebben? Ga toch weer hopen omdat er (nog) geen bloed is. 
Nog een andere vraag. Je moet in principe sochtends testen. Maar als je nu al naar de wc bent geweest, niks drinkt en dan een uur later weer kunt plassen, is die urine dan net zo geschikt? Nog steeds niet vermengd met drinken dan toch? 

Terug
Bovenaan