NOD november 2018

Feyre, ik test 2x per dag vanaf het moment dat hij evht donker is geworden. Dus dat is 1 a 2 dagen voor de knal meestal. Eerder vind ik dat niet nodig zelf. 
Snackwortelrje, je kan het proberen maar als hij dan negatief is dan zeg je tegen jezelf..." Ja maar miss toch geen sterke urine etc etc" zo hou je alleen maar jezelf voor de gek en miss werkt dat frustrerend. Als ik jiu was zou ik morgenochtend vers testen ;). Tenzij je straks idd ongesteld wordt, zoals je zei. Succes iig! 
Ik ga straks naar het Zhuis voor de inwendige echo. Best zenuwachtig al denk ik dat het wel allemaal in orde is omdat ik zo'n regelmatige menstruatie heb. Alleen afgelopen 2 maanden flinke krampen tijdens de menstruatie dus dat vind ik wel gek. Pfff we gaan het zien! Als iemand nog wil duimen, graag :)  xx

Snackworteltje het gaat om de concentratie van de gehele nacht. Je plast het er in de ochtend uit ook al drink je niet zal er minder in de urine zitten. Maar ik teste bijv beter in de middag als in de ochtend. Dus je kan het altijd proberen als het erin zit zit het erin je zal nooit alles uitplassen.
Ik had geen krampen maar meer een zwaar en warm gevoel in me buik. Gevoelige tepels en misselijk met vlagen. Toen het misging was dat alles ook in 1x weg.

Goeiemorgen allemaal, wat zijn julie er weer lekker vroeg bij :) Ik ben vanochtend WEER om 5u wakker geworden en moest WEER plassen. Heb ik serieus nooit.. Normaal sta ik om kwart voor 8ish op dus ook het verzetten van de klok heeft hier niks mee te maken.

Daarnaast heb ik geen krampen meer, terwijl mn NOD er aan zit te komen (mijn ongesteldheid kondigt zichzelf altijd luid en duidelijk aan). 
Ben dus weer stiekem aan het hopen.. Dat warme, volle gevoel herken ik heel erg Feyre, vooral heel diep onderin (bij mn schaambotje). Ik ga morgen testen als ik voor die tijd niet ongesteld word. SPANNOND! 
Wat me trouwens ook opvalt is dat ik momenteel geen onderhuidse puisten heb, terwijl ik normaal net voor mn ongesteldheid altijd wel een of meer van die etterbakkies heb. 

Stom he dat ieder signaal er een is en ze allemaal zo opstapelen terwijl het ook gewoon niks kan zijn :S 

Ik voel me zo stom! Ik heb getest. Te vroeg sowieso. Dat weet ik.. En eigenlijk deed ik dat niet meer want t heeft totaal geen nut. Maar ik kon mezelf niet meer beheersen! Niks te zien op de test natuurlijk..... Shit, waarom doe ik dat ook! Nouja.. Misschien heeft de ziel rust nu?? Lets hope.. 

Stiekummeelezen dat gebrek aan opkomende puisten viel  mij ook op afgelopen week en bijna geen haar verlies bij  wassen. Verder met vlagen licht misselijk en nacht zweten. Die dingen wijt ik wel aan de zwangerschap 

Oh ja dat nachtzweten had ik ook om gek van te worden.
Citrus dat is een goeie dat zou ik wel kunnen doen. Wil sowieso in de middag testen. Als ik hem dan duidelijker zie doe ik het ook wel in de ochtend

[quote quote=10127321]Stiekummeelezen dat gebrek aan opkomende puisten viel mij ook op afgelopen week en bijna geen haar verlies bij wassen. Verder met vlagen licht misselijk en nacht zweten. Die dingen wijt ik wel aan de zwangerschap[/quote]
AAAHHGHH hahaha misselijk kan ik niet echt inschatten. Ik weet nl dat ik heel goed ben in mezelf 'misselijk' denken. Heb wel giga honger 's ochtends (terwijl ik al maanden intermittent fasting doe en NOOIT meer 's ochtends honger heb).  

Goed plan Feyre, zelf test ik rond 12 a 13u en op de dagen dat ik 2x test dan ook rond 20uur. En zorg dat ik daarvoor 2uur niet drink. Wel lastig voor mij want ik drink veel water dus na de test gooi ik meteen wat glazen water achterover weer haha. Hydratatieeeee hmmmm ??

Terug
Bovenaan