NOD november 2018

Haha ik drink weinig dus geen probleem voor mij. Ik zit met werk moet erlangs timen. Heb ik een gezin miet ik om 8 uur beginnen dus moet nog uitzoeken hoe ik dat doe met ochtend testen. Vaak werk ik tot 4 dus test dan rond 5 uur

Goedemorgen dames!

Spannend Stiekemmeelezen!! En sowieso fijn dat je geen onderhuidse puisten hebt, zwanger of niet ?

Juuno, hoe voel je je nu? Hopelijk voel je je goed ?

RVis dat zegt nog niets natuurlijk, er is nog hoop! Misschien ben je gewoon net iets te vroeg geweest.

Feyre, ik drink altijd heel veel thee en water. Voor die ovulatietest van Clearblue mag je 4 uur van tevoren niet plassen. Ik heb gisteren 1.5 uur moeten wachten met naar de wc gaan ? wat een drama ?... maar gisteren wel een positieve ovulatietest rond 22:00 uur (‘s ochtends nog negatief) en vanmorgen om 7:00 uur nog een keer een smiley. Vanavond komt mijn vriend thuis, dus hopelijk nog op tijd (al denk ik zelf iets te laat). Wel super fijn dat het allemaal regelmatig is en ik mijn app tot nu toe blindelings kan vertrouwen (die geeft vandaag mijn ei aan, wat kan kloppen met de positieve test van gisteravond).

Nu weer duimen ?

Even een berichtje van mij. Ik ben een week te vroeg ongesteld geworden, of ik had toch mijn eisprong gemist. In ieder geval zit ik op een mooie cyclus van 29 dagen na stoppen van de pil. Erg tevreden mee, hopen dat het zo blijft. Ik ga deze maand gebruik maken van ovulatietesten.
Mijn nod mag dus begin van de maand weg en opgeschoven worden naar 26 november. 

[quote quote=10127343] Goedemorgen dames! Spannend Stiekemmeelezen!! En sowieso fijn dat je geen onderhuidse puisten hebt, zwanger of niet
--
Nu weer duimen [/quote]

Haha dat is het zeker! ik haat die krengen, ging net zo lekker in de zomer :( 
En inderdaad, duimen voor jou! succes :) 

Lavendel dat is wel fijn. Ik moet zeggen dat de app van mij tot nu toe ook goed loopt dus ben benieuwd of het deze maand weer klopt. Volgens de app 6 nov me eisprong. Wou vanaf dag 10 wat 1 november is starten met testen maar twijfelde gister. Ga vanmiddag ff me bmm voelen en slijm bekijken. Kan nu niet aangezien het onverwachts gezellig werd vanmorgen ? aan de hand daarvan bepaal ik of ik ga testen of dat ik tot cd10 wacht. Vorige maand was me ovulatie op cd15. Ik kan ook heel goed merken wanneet het de vruchtbare periode is omdat de seks dan heel erg gevoelig is en dat was nu nog niet zo extreem.
RVis het kan gewoon te vroeg zijn verlies de hoop niet. Er is van alles mogelijk zolang de menstruatie uitblijft.
Mathilde ik denk eerder dat je je eisprong gemist heb dan. Je cyclus lengte wordt bepaald in de eerste fase(folliculaire fase) oftewel de fase van menstruatie tot ovulatie daarna is het vaak 14 dagen erna ongesteld (of niet) met hier en daar is een afwijking van een dag of 2. Ik zal je NOD verplaatsen

[quote quote=10127306]Snackworteltje het gaat om de concentratie van de gehele nacht. Je plast het er in de ochtend uit ook al drink je niet zal er minder in de urine zitten. Maar ik teste bijv beter in de middag als in de ochtend. Dus je kan het altijd proberen als het erin zit zit het erin je zal nooit alles uitplassen. Ik had geen krampen maar meer een zwaar en warm gevoel in me buik. Gevoelige tepels en misselijk met vlagen. Toen het misging was dat alles ook in 1x weg.[/quote]
Ja oké. Gewoon blijven duimen dat het weg blijft en in dat geval morgen opnieuw testen. Morgen is 1 dag voor NOD. Krampen lijken een beetje te zijn afgenomen. Nog steeds wel een weeïg, warm gevoel in buik. Lijkt nog steeds wel op ongi worden en die kans is natuurlijk ook wel aannemelijker dan dat ik zwanger ben. 
Deze ronde raak geweest was zo mooi geweest! Dan hadden we het nog voor of met kerst kunnen vertellen en was ik uitgerekend op mijn vaders verjaardag! 

Wat een verhalen allemaal weer! 
Ik ga voor mezelf vanmiddag even opschrijven wie wanneer haar NOD heeft. Ik zag zo’n mooi plaatje staan in het forum maar deze app is zo waardeloos dat ik bijna 10 minuten kwijt ben om het terug te vinden.
Gisterenavond laat hebben wij het thuis nog even goed gezellig gemaakt, netjes met de benen omhoog en op je zij liggen, jullie kennen het vast ? Daarna naar de wc geweest en gewoon gaan slapen. Ik sta ‘s morgens altijd vroeg op en precies voor ik de deur uitging liep ik helemaal leeg van onder! Ik moest gewoon mijn ondergoed verschonen.. 1 ding is zeker, het heeft er ‘lang genoeg’ in gezeten. Meer ervaringen hiermee?

Terug
Bovenaan