NOD november 2018

Goede morgen!
Ik lees al een paar dagen mee maar nog niks geplaatst. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo mee bezig is! Wij zijn sinds 3 maanden bezig met ons eerste kindje. Al een paar keer een regelmatige cyclus van 26 dagen gehad. Gister was mijn NOD. Had vanaf zondag ook het idee dat ik 'gewoon' ongesteld moest worden maar niks. Dus vanmorgen een test gedaan, negatief.. Inmiddels ook niet meer echt het gevoel ongesteld te moeten worden. Zou mijn cyclus opeens onregelmatig geworden zijn? Ik snap er niks van...?

Supetjufffie dat plaatje is van mij ik plaats een update zo weer sla het plaatje dan gewoon op.
Ik lig nooit op me zij... ik doe een kussen onder me billen en blijf zeker 30 min zo liggen. Soms nog extra klaatkomen zodat het sperma een extra duuwtje omhoog krijgt. En ja zelfs na dat alles loop ik nog wrl eens leeg dus dat is normaal. Lichaam kan gewoon niet alles vasthouden zeker als de baarmoeder potdicht zit kan het niet echt ergens heen

Hmm ik blijf meestal helemaal niet liggen. Laatste keer wel trouwens. Zou ik toch eens moeten doen. 
Ik was mezelf al weer gek aan het maken dat ik misselijk was en mn buik rommelde, maar volgens mij heb ik gewoon een lichte buikgriep te pakken, want ik moet nu ook steeds naar de wc. Jammer maar helaas! Is ook te vroeg sowieso, maar merk dat ik dus nu teveel hoop heb. Weet ook niet goed wat daar aan te doen, dus ik krijg vast een flinke teleurstelling over 10 dagen. 

Feyre Gezien mijn cervixslijm leek het wel mijn eisprong. Ik had eerst ovulatietesten van de action, die denk ik niet werkte. Toen die op waren ben ik overgestapt op sensitest. Hierbij was er een stijging te zien. In de bijsluiter staat dat je niet altijd een LHpiek hoeft te hebben die donkerder is dan het streepje, zou ook lichter kunnen zijn. Als deze maar op- en af loopt. Icm met cervixslijm dacht ik eigenlijk dat ik daarom mijn eisprong gevonden had. 
Ik ga deze maand verder met de sensitest testen en zal op tijd beginnen. 

Mathilde het zou heel goed kunnen hoor. Action werkte bij mij ook niet. Normale sensitest matig maar zag wel me piek . Had toen ook de gevoelige van sensitest gehaald en gevoelige van 2besure en die eerken allebij prima!

Ik heb ooit eens gehoord van iemand die via IVF zwanger probeerde te worden dat op je zij liggen beter werkt dan op je rug. Het sperma zakt dan richting je eierstokken. Ik probeer het allemaal uit maar tot nu toe werkt niks. Geduld is een schone zaak zeggen ze.. 
Feyre, ik probeerde het plaatje op te slaan maar sowieso werkt dat op mijn telefoon niet. Ze moeten deze app gewoon eens een flinke update geven. Ik maak er wel een printscreen van, heb ik ook alles bij de hand.

Hoi hoi. 
Net terug van de inwendige echo. 
Baarmoeder zag er goed uit, ze dacht eerst een vleesboom te zien maar de 2de gyn niet. Fjew. Slijm was ook al dikker en klopt met cd12 en in rechter eierstok zag ze folikel groeien wat deze week gaat springen . Jeey. 
Maar...
Op de linker eierstok zag ze wat eigenaardigs. Niet een cyste maar ze noemde het anders, ze kon mij wel verzekeren dat het goedaardig was en ik absoluut niets moest gaan opzoeken op internet, was echt niet nodig (ze zag de tranen in mijn ogen staan) ik krijg een doorverwijzing voor een MRI scan! Omdat ze wel willen weten wat het dan wel is en of dit een zwangerschap bemoeilijkt. Voor zover ze kon zien kan ik gewoon zwanger worden omdat ALS de linker niet werkt, mijn rechter het opvangt en omdat ik een regelmatige cyclus Heb, heb ik wel elke maand een eisprong. 
De MRI is pas over een paar weken dus ik hoop dat ik over 2 weken gewoon een positieve test heb. Die MRI zal dan nog wel moeten maar dan na bevalling. 
Ik vind het wel eng eigenlijk...absoluut niet verwacht dat ik dit zou horen. Pfff 

Terug
Bovenaan