NOD november 2018

Wat schrikken zeg, Citrus! Gelukkig wat het dan ook is, goedaardig. Misschien kunnen ze een HSG doen om te kijken of die eileider wel evengoed n goede doorgang heeft? Na dat onderzoek zijn sowieso je eileiders goed doorgespoeld en heb je tot 3 maanden erna een iets hogere kans op een zwangerschap. Waardoor dat precies is, weten ze wetenschappelijk gezien ook niet precies zei mijn arts, maar het blijkt wel zo te zijn. Wss door de olie die in de contrastvloeistof zit. Maargoed eerst die MRI maar afwachten... Én de (hopelijk) positieve test natuurlijk! Ik duim voor je op een goede afloop! Succes.

Waar een vakantie centerparcs wel niet goed voor is.. zijn niet te houden ? heerlijk wat tijd samen door brengen. Als dit ook nog tot een positieve test mag lijden zou helemaal super zijn.
Maar dat is natuurlijk weer afwachten. Altijd maar afwachten. 

RVIS. Ik weet niet meer wat ze zei, moeilijk woord hihi. Ze zag iig beetje iets vaags op de echo en rechts was wel duidelijk te zien. Miss wat bloed in de eileider of vocht in de blaadjes.. ze wisten het echt niet. Alleen dat het niet kwaadaardig was. 
Ben vandaag best beetje down, voel me niet lekker. Er komt nu een hoop spanning uit, alle zenuwen van te voren en nu ook erna hierdoor. Ik geef mij er even aan over en dan gaat het morgen wel weer. 
Volgende week wordt het zaad gecontroleerd en daarna weer naar de HA voor een kans berekening en ik wordt teruggebeld om de MRI in te plannen. Ik vind dat best een dingetje....een fucking MRI gewoon! 
Maar Goed, adem in, adem uit. Over 2 a 3 dagen mijn eisprong, die heb ik gewoon en ook een mooi bedje in de baarmoeder. Hopelijk een heerlijke zwangerschap en daarna verder stressen voor de scan. Ik heb daar nu zo erg geen zin in, vooral natuurlijk omdat ik goed bang bent wat er uitkomt...

Citrus snap dat je schrok maar opzich verder wel positief nieuws gelukkig. Hopelijk is het deze ronde gewoon raak. Laat de stress los want dat helpt niet

Dankjewel Juuno. ? onze wens voor een 3de is zo groot, niet groter dan jullie wensen hier natuurlijk. Ieder voor zich, dat ik het toch wel erg moeite mee hebt. Maar wat je zegt. Het is niet onmogelijk, ik heb een mooie cyclus, ik denk dat ik me niet rot voel of ik zwanger kan worden, maar door wat ze hebben gezien, ik ben er nog niet zo uit. Het was zo onverwachts. En zo niet ons! Mijn lichaam heeft altijd volgens het boekje gewerkt, dus het past op dit moment even niet in mijn " controle " koppie. Ik moet het even laten bezinken denk ik en los zien van onze wens. 

Dat is schrikken Citrus, maar inderdaad adem in en adem uit. Hopelijk kun je die scan uitstellen en heb je een positieve test in handen over 2.5 week!
Ik heb het gevoel dat ik rond 10 uur vanmorgen mijn eisprong heb gehad. Maar ik heb deze maand helemaal geen last van andere afscheiding. Dus ook geen rekbaar slijm, zou dit erg zijn ??

Pff meiden ik heb het echt niet meer vandaag. Ik ben denk ik al zo’n 15 keer naar de wx gelopen om te kijken of ik al ongesteld ben geworden.  Tot op heden nog niets.  De krampen zoals ik ze ken van voor mijn menstruatie stralen nu een beetje uit naar mijn liezen aan beider zijden. Herkent iemand dit? 
Weet echt even niet wat ik met mezelf aan moet vandaag. Gelukkig een thuiswerkdag maar kan me niet echt concentreren (ik ben oa psycholoog dus gelukkig geen cliënten  vandaag ?) 

sorry trouwens als er veel spelfouten in staan. De app heeft een bug waardoor ik mijn tekst niet zie 

Terug
Bovenaan