NOD november 2018

[quote quote=10127501]Pff meiden ik heb het echt niet meer vandaag. Ik ben denk ik al zo’n 15 keer naar de wx gelopen om te kijken of ik al ongesteld ben geworden. Tot op heden nog niets.[/quote]
ZO HERKENBAAR! Ik word gek van mezelf. Jurkje aan dus het is ook een gedoe iedere keer alles weer goed aan te doen hahaha. Morgen werk ik thuis dus kan ik lekker in mn joggingbroek ;))

Hallo,
ik kom me ook even aansluiten. Tijdens mirenaspiraal, cyclussen van ongeveer 26 dagen. Spiraal weggehaald 4 oktober samen met een lisexcisie. Dan een dag of 10 bloedingen/wondvochtverlies.. en sindsdien ongikrampen. Normaal vandaag NOD, nog niks, 6 dagen ervoor negatief getest (geen geduld!!) ik wacht nog enkele dagen af. Misschien is mijn cyclus nu wel 28 dagen...of langer.. ik heb alleszins het gevoel sinds gisteren dat ze elk moment zullen doorbreken... zonder resultaat. Spannend!!! En de tijd gaat veel te traag?‍♀️
Succes iedereeen!!! Hopelijk veel positieve testjes ik november x

Zijn er nog meer die het liefst nu al in bed kruipen? Ik ben echt super moe en heb totaal geen eetlust, het is dat mijn man moet eten maar anders zou ik zo echt niet voor eten zorgen.... 

Taartjuuuuhh meer omdat de dagen dan sneller gaan ???
Citrus jeetje wat een gedoe maar denk bij jezelf het is goedaardig! Wat het ook is. MRI zal het vertellen en hey meid de kans op zwangerachap is er gewoon!!
Ik lees eel alles maar reageer ff niet zo vaak. Ik heb een fixe oogonsteking en kan amper zien. Hoerdoor moet ik erg goed focussen en barst ik van de koppijn ik zie namelijk alles wazig als ik heel erg focus

Gebruiker, Wat is een lisexcisie? 

Sterkte Feyre!

en citrus, snap dat t niet leuk is om te horen, maar wie weet bespoedigt het uiteindelijk je zwanger worden. Hoop t voor je! 

citrus wat erg om te lezen zeg. Positieve is dat je wel een eisprong snel hebt en hopen dat die mri scan pas over 9 maanden een keer is toch ?
Inmiddels zit ik op dag 35. Disndag (op mijn verjaardag) wil ik testen,mits ik al ongesteld ben geworden natuurlijk. Dit dinsdag op dag 42 dus hoop zo dat ie positief is?
Zo wisselend hoe ik me voel. Heb echt dagelijks misselijke momenten erbij zitten. Voor de rest nergens last van. Ook niet aan mn borsten wat veel zeggen. 
Jullie al een idee of gevoel hoe het er voor staat?

@Citrus: ik heb nog aan je gedacht!
Pfff snap dat je gewoon helemaal niet iets anders wil horen dan "het ziet er allemaal goed uit". Maar je moet zo denken: op sommige dingen heb je helaas geen invloed. Snap dat het eng is, maar heel veel vrouwen hebben polipen, cysten, vleesboompjes of wat dan ook in en om het geslachtsorgaan. Was er nood aan de man geweest dan hadden ze je niet zolang laten wachten op een MRI. Dus het is vast niks om je zorgen over te maken. Geniet vooral van het goede nieuws

Ik had net een positieve ovulatietest. Mijn NOD schuift daarom een dagje op, naar de 15de. En vanavond of morgenochtend maar eens gezellig maken ?

Terug
Bovenaan