NOD november 2018

@citrus, weet niet of het helpt maar mijn moeder heeft 4 kinderen in 4,5 jaar gekregen (geen tweelingen) met maar 1 eierstok (die andere is verwijderd op haar 15e). Er is zeker hoop, zelfs al zou je ene eierstok niet mee willen werken :)

Dag lieve mommy’s-to-be,
Ik heb weer dringend jullie advies nodig!
Door onregelmatige en lange cyclussen ben ik goed mijn afscheiding in de gaten gaan houden. 
Ik zit op dag 20 en gister had ik ontzettend erge menstruatie achtige pijn. Ik dacht aan mijn eisprong maar mijn afscheiding was wittig en creme-achtig (sorry!) vandaag geen last meer gehad maar ik check net voor t eerst vandaag mijn afscheiding en het is elastisch en doorzichtig!
heb ik nu mijn eisprong?? Is het al voorbij? Komt ie nog? We hebben eergister voor het laatst geklust.  Ik heb vanavond namelijk plannen: een avondje uit met vriendinnen. Kom pas terug als manlief slaapt en zit er dan niet meer in. Twijfel nu dus heeeel erg om thuis te blijven? Of heeft dat geen zin? 

ElsieJoy als je teveel drinkt plas je meer je urine wordt dunner en lichter waterig dus. Wat betekend dat je minder LH erin hebt zitten dus negatief kan testen. Het maak totaal nirt uit wanneer je test alleen adviseren alle testen (behalve CB) geen ochtend urine te gebruiken omdat die te geconcentreerd is en dus ook valse waardes kan geven. Meeste testen zeggen dus testen tussen 10.00 en 20.00 dat dat het beste is

Ik zit toch ergens mee. 25 oktober was mijn NOD, ik heb toen inderdaad bloedverlies gehad zoals menstruatie, rood, slijmerig en dezelfde hoeveelheid als anders. Daarna is het bruin geworden en heeft het nog een 2 tal dagen geduurd. Normaal ben ik 7 dagen ongesteld. Kan dat een innestelingsbloeding zijn of is het gewoon korte menstruatie?
Ik heb in augustus de laatste pilstrip gehad, was toen 6 maanden aan de pil. Verder voel ik niet direct iets speciaal, alleen honger, maar dat kan ook vanalles zijn lijkt mij.

ashley  misschien snachts je man wakker maken? Ik weet dat ik mijn vriend gewoon kan wakker maken ? die slaapt daarna toch zo weer

Hier ook constant naar wc lopen om te kijken...! Nog altijd beetje bruinverlies (paar druppels) en iets donkerder dan gisteren en dan ineens weer niets.. kan nog 2 kanten op maar begin er toch meer en meer voor te vrezen dat men menstruatie eraan komt... 

Citrus, 

Schrale troost misschien, maar n MRI is echt niet eng, ik ben een held op sokken, maar dat vond ik echt niets voorstellen. (Was dan niet van mijn eierstokken maargoed, MRI blijft MRI) Dus vooral geen zorgen over maken! En ook met 1 (werkende) eierstok kun je prima zwanger raken.. Dus probeer niet te stressen! Maar ik begrijp heel goed dat dit even allemaal veel indruk maakt/heeft gemaakt. Succes ermee, komt vast allemaal goed!! 

Ashley, als je nu vruchtbaar slijm hebt dan zou ik verwachten dat de eisprong er nog aankomt! Inderdaad lekker met vriendinnen op stap en vanavond of morgenochtend je bent verleiden. Of nog even snel samen douchen voordat jij je verder klaar maakt om weg te gaan! Veel plezier!

Terug
Bovenaan