NOD november 2018

ElsieJoy ik heb alle keren getest eind van de middag en geen rekening gehouden met wel of niet drinken voor de tijd. Bij die van de Kruidvat stond hier niets over in de beschrijving dus heb hier ook niets mee gedaan.

Ohhhhhh spannend ElsieJoy!!! Wie weet zou leuk zijn ? en als je lichaam gewend is aan veel dri ken zal het ook niet echt te merken zijn op de testjes. Dus doe ze lekker wanneer je wilt ?

Oké wow! Ik denk dat ik op dit moment mijn eisprong voel. Dit heb ik echt nog nooit gehad. Ineens zomaar uit het niets, pijnlijke steken aan de linkerkant onder mijn ribben. Ik ben er zelfs een beetje misselijk van.
Volgens mijn app zou mijn eisprong morgen moeten komen. Gisterenavond laat nog wel seks gehad. 
Oh jemig, ik weet nou al dat ik hier niet van kan slapen haha.

Spannend ElsieJoy! Afwachten wanneer er vervolgstappen worden genomen ?
Superjufffie ja dat is je eisprong! Ik dacht hem vanmorgen gehad te hebben, maar heb vanaf 19:00 fikse steken links.
Misschien een rare vraag ?, maar normaal gesproken loopt er na de sex een flinke hoeveelheid sperma uit me. Net geklust (vriend was op tijd thuis ?) en ben een uurtje blijven liggen, maar er kwam vrijwel niets uit... Wordt er meer sperma opgenomen als je baarmoedermond open staat of ben ik gek ?

Lavendel, dat had ik gisteren precies hetzelfde! Eergisteren geklust, tijdje blijven liggen daarna naar de wc geweest en gaan slapen. Kwam vrijwel niks uit. Gisterenochtend opgestaan, gedoucht, ontbeten en precies op het moment dat ik mijn schoenen aantrek om naar mijn werk te gaan kwam alles eruit.. 
Als we er vanuit gaan dat ik gisterenavond mijn eisprong had (kan haast niet anders) dan hoop ik zo dat er iets is blijven zitten! Het kan tot 72 uur overleven toch? Dan hoop ik dat er gisteren heel hard gezwommen is in mijn buik! Ik voelde mezelf echt zo naar toen ik op bed lag, nog nooit gevoeld!

Nou, ik kan het bijna niet geloven maar ik heb zojuist (twee dagen voor m'n waarschijnlijke NOD) een early test van kv gedaan, en ik ben ZWANGER!!! Tenminste, ik zie een plusje. Mijn vriend ziet hem ook heel duidelijk! Morgen nog een x testen met een ander merk, dan weten we het zeker ???

Wat spannend allemaal, dames. Wel fijn dat jullie dat zo goed voelen. Heb ik nog nooit gehad of in ieder geval nog nooit herkend.
Ik was eigenlijk aan het wachten op mijn menstruatie, want ik dacht dat ik afgelopen donderdag twee weken geleden mijn eisprong had. Tot op heden niet ongesteld, maar ook niet positief getest, dus ik baal wel een beetje. Vanmorgen stond ik op en opeens heel veel doorzichtig slijm aan mijn wc-papier. Zoveel heb ik nog nooit gehad. Ik denk dus dat ik nu pas mijn eisprong heb. 
Weet iemand of het nog kan werken als we het gezellig maken vanavond of is het al te laat? 

Hoe lang heeft er bij jou tussen gezeten voordat alles eruit kwam Superjufffie? Hoop ook dat er genoeg zwemmers zijn overgebleven ? Wel grappig dat we dus gelijk oplopen! Wanneer verwacht jij je NOD?
Ik ben me rot geschrokken, gisteren van de arts Diltiazem gekregen voor een anale fissuur (lang leve de constipatie ?). Nu las ik alleen, nadat ik het opgesmeerd had, dat je het NIET mag gebruiken als je zwanger probeert te worden. Zat meteen helemaal in de stress ? Ik hoop zo dat eenmalig gebruik er niet voor zorgt dat ik deze ronde pech heb, vooral omdat mijn eitje net gesprongen was...?

Terug
Bovenaan