NOD november 2018

Oh Superjufffie, sperma kan 3 tot 5 dagen blijven leven, in sommige gevallen wel een week of nog langer. Dus er is vast wel wat overgebleven ?

Deze maand geen ovulatietesten gebruikt, maar vanwege het slijm toch maar even snel een testje gedaan. Gelukkig had ik er nog eentje liggen van een andere keer. 
De test sloeg behoorlijk positief uit. Net niet zo duidelijk als de controlestreep, maar wel heel goed zichtbaar. Ik ga er dus maar vanuit dat vandaag mijn ovulatie is in plaats van een aankomende menstruatie. Als ik dan twee weken verder tel, kom ik op 14 november uit. Dus ik reken maar even met NOD is 14 november. 
Weet iemand of er eerst slijm komt en dan de eisprong of andersom? 

Jaaaaa! Gefeliciteerd stiekemmeelezen! Dan zou je de tweede al zijn deze maand, en dan moet november eigenlijk nog beginnen. Héél fijn voor je, op naar de volgende positieve testen!

Lavendel, mijn NOD zou oorspronkelijk de 14e zijn. Maar ik denk dat dat nu een dagje opschuift omdat mijn eisprong ook een dag eerder kwam? Ik ben nog nooit zo opgelucht geweest, ik heb het nog nooit gevoeld en ondanks dat ik mezelf naar voelde weet ik nu wel dat er iets gebeurt van binnen. Wanneer is jouw NOD?
Even kijken, wij hadden rond 00:00 seks en het kwam er de volgende dag rond 07:30 uit. Maar echt zo erg dat ik nog snel mijn ondergoed moest wisselen.

Mttm, ik heb vorige maand heel veel slijm gehad maar geen eisprong gevoeld. En nu dus een mega eisprong voor mijn idee maar echt niet overdreven veel slijm gehad. Misschien komt het nog? Van binnen zit er trouwens wel slijm, dat heb ik stiekem ook al gevoeld, haha.

Proficiat Stiekemmeelezen! 
Hier nog altijd af en toe bruinverlies... dan licht en heel soms wat donkerder. Is er hier iemand die ook 3 dagen beetje bruinverlies gehad heeft en toch zwanger? Hmja op deze moment denk ik wel: ja menstruatie kom nou maar gewoon door ? ?

Waaaauuuww gefeliciteerd stiekemmeelezen! Je bent gewoon zwanger! Hoeveelste ronde is dit voor je? Ervan uitgaan dat alles goed blijft gaan, die kans is namelijk het allergrootst! En dan heb je in jull een baby’tje in je handen! Wauw! 
Gisteren ben ik niet ongesteld geworden. Dus vandaag (1 dag voor NOD) met early predictor getest en wederom witter dan wit.  Menstruatiekrampen nemen nog steeds toe dus ik verwacht echt vandaag ongesteld te worden. Wil het nu ook maar gewoon worden, dan is dag 1 van ronde 3 tenminste begonnen. 
Dit is wel de eerste keer dat ik dus al drie dagen van te voren krampen had. Nooit eerder gehad. 

[quote quote=10127679]Proficiat Stiekemmeelezen! Hier nog altijd af en toe bruinverlies… dan licht en heel soms wat donkerder. Is er hier iemand die ook 3 dagen beetje bruinverlies gehad heeft en toch zwanger? Hmja op deze moment denk ik wel: ja menstruatie kom nou maar gewoon door [/quote]
Ja precies dit

Ik heb een vraagje want ik snap er niks meer van. Mijn NOD is 11 november en diverse apps zeggen dat ik gisteren of eergisteren mijn ei gehad moet hebben. Maar mijn temperatuur blijft laag. Ik ben in mei gestopt met de pil en mijn cyclussen tot nu toe waren 28 - 26 - 37 - 33 - 33 dagen. De laatste 2 keer mooi gelijk maar als ik nu mn ei nog steeds niet heb gehad dan wordt dit dus weer een lange cyclus. Of denken jullie dat ie toch geweest man zijn en dat mn temperatuur wat meer tijd nodig heeft om omhoog te gaan?

Terug
Bovenaan