NOD november 2018

Superjufffie bij mij zit er nu al meer tijd tussen en nog steeds geen ‘vloed’ gezien zeg maar ? Misschien stond mijn vriend onder druk en kwam er minder uit ofzo ? Ach meer dan afwachten zit er nu niet in. Vandaag geen tijd om nog een keer sex te hebben, dus hoop dat het genoeg was. Nu nog wel een beetje zeurende pijn, heb jij daar ook last van? Mijn NOD is de 13e, gelukkig wel steeds een cyclus volgens het boekje.
Mttm ik heb vorige maand rekbaar slijm gehad op de dag van mijn eisprong, niet daarvoor. Deze maand helemaal niets, maar wel een eisprong gehad (gemeten met ovulatietesten en heb hem gevoeld). Bij mij is er dus geen touw aan vast te knopen ?

Peanuth bij mij ging mijn temperatuur ook pas na 3 dagen beetje omhoog! 
Mttm Lavendel ik deze maand ook niet echt vruchtbaar slijm rond de eisprong! 
Wat is een vrouwenlichaam toch iets ingewikkeld! ?

Allereerst! Gefeliciteerd stiekemmeelezen!! ? 

En dan nu, wil ik jullie iets zeggen, normaal... test ik altijd met de testen van kruidvat 2 voor 5 euro. Want, als die wit is, is die ook echt wit. Ook erna, nooit een zogezegde "indroogstreep" te zien. Nou kijk ik net... op de test van gisteren! Is er een licht lijntje te zien??? Dat is me in 1,5 jaar tijd nog nooit gebeurd met die testen van het kruidvat. Negatief was daarbij altijd echt negatief. Iemand??? 

stiekemmeelezen 
GEFELICITEERD!!! Dat moet een heerlijk moment zijn, wat waren/zijn je symptomen? 

Bedankt lieve dames, voor jullie oppeppende woorden. Helpt heel erg om beter in te zien dat het een zwangerschap niet in de weg staat. Dat zei de gyn ook een paar keer en moet ik niet vergeten. We gaan er weer met frisse moed tegenaan:) gewoon per toeval gezien en daar wordt verder naar gekeken. Ik hoop over 2,5 week gewoon lekker zwanger te zijn. 
Rvis voor de MRI zelf ben ik niet bang, maar bedoelde meer voor wat er aan de hand is, die onzekerheid en dat ik het niet verwacht had dit te horen. Wel heel erg bedankt voor je geruststelling. Wordt gewaardeerd. 
Dames die nu rond hun eisprong zitten...pfff de spanning spat van mijn schermpje af!!! Spannend zeg! Mijn ivm streepje was gister goed te zien dus verwacht hem vanmiddag nog donkerder en hopelijk morgen al een knaller! Succes iedereen. Xx

Spannend rvis! Morgen zou je eerder een streepje moeten zien als deze positief was. Zelf had ik vorige maand ook een streepje na een paar uur. Het was bij mij niet een roze en licht maar een heel dun pennenstreepje, wat grijzig. Welke heb Jij? Als hij roze is heb ik er meer vertrouwen in maar zou echt nog niet een gat in de lucht springen, heb je er een foto van en kun je hem uploaden? Heb al meerdere indroogstreepje gehad, ook op andere testen. 
Voor als je niet weet hoe het moet. 
Google op Mupload.nl 
Dan bestand uploaden en kiezen voor de 1ste link. Die kopiëren en dan hier op foto pictogram de link erin plakken. 

Ik ben benieuwd!!! Hoop dat jij stiekem positief is. X

Gefeliciteerd Stiekkummeelezen! Geniet ervan :D 

Ik heb sinds gisteren het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Mijn man zei voor de grap "en dat zonder alle pms drama!". Want eigenlijk is dat altijd mijn cue. Ik wordt mega onredelijk, en dan na 4/5 dagen begint de menstruatie. Sowieso zou ik pas 8/9 november ongesteld moeten worden. Maar de druk/kriebels/naar gevoel is heel duidelijk. Hoop dat het wat anders is! haha. 

@Peanuth handig grafiek zo. Ik kende fertilityfriend niet. Gebruik zelf de Ovia app. Maar zo'n temperatuurgrafiek is wel super praktisch. Ik mee mijn bbt pas sinds 2 dagen. 

Ixxomi Ovia heeft ook een grafiek: Als je naar die 3 grijze streepjes onder in de app gaat en dan kies je voor Fertility chart ;)

Stiekemmeelezen gefeliciteerd! Nu lekker blijven plakken. Ga je ook nog een CB doen op NOD? Of andere dag
Ik zal straks weer het lijstje aanpassen. Ik was gister zo kapot van het focussen dat de hoofpijn niet uit te houden was ben vroeg in slaap gevallen ?
Vandaag dus ff alles bijwerken en info inwinnen voor een bepaalde baan (wat ik ervoor moet doen etc) hopelijk snel wat regelmaat. Heb me ook ziek gemeld ivm me oog. Morgen weer contact en kijken of ik het over het weekend kan trekken want zie nogsteeds amper wat....
Dasrnaast me temp was vanmorgen opeens 37... normaal 36.7 36.8 voor ovulatie en pas na boven de 37. Bmm ligt erg hoog kan hem amper voelen dus weet ook niet of deze hard of zacht of open of dicht is... cervix slijm is melkachtig dus ga ervanuit dat het nog geen vruchtbare periode is maar dat ie wel komt... gister lag me bmm namelijk nog lager en voelde hij nog hard. Wil dus vanmiddag staryen met de ovu testen.
RVis dat had ik ook met de action testen nooit een indrooglijntje en zag buiten de tijd een lijntje. Probeer het morgen of overmorgen nog is miss heb je dan een lijntje die je zo ziet als het raak is
mttm afgelopen maand totaal geen rekbaar slijm wel doorzichtig maar kon er geen draden van trekken en het was wel raak.
Lavendel ik heb het ook wel is.. 30 min billen omhoog daarna gaan slapen en volgende dag alsnog een golf. Maar in de vruchtbare periode waar de bm dus open staat ben ik helemaal niks verloren alles bleef binnen dus het zou heel goed kunnen dat je dan meer vasthoud

Terug
Bovenaan