NOD november 2018

Het is zo onwerkelijk. Net een tweede testje gedaan om het zeker te weten en daar kwam ook een licht streepje tevoorschijn!
Ik heb de volgende symptomen:
Hoofdpijn, druk/krampjes heel laag in m'n buik/bij schaambot (voelt ook warm, anders kan ik 't niet uitleggen), gisteravond bloedneus, heeel vroeg wakker sochtends en niet meer kunnen slapen, gebrek aan puisten.
Dat is 't nu zo'n beetje denk ik..  

Ik wilde het net aan je vragen Lavendel! Vanmorgen dacht ik nog een beetje wat te voelen, met vlagen. Maar nu ik op school ben voel ik wel degelijk nog een zeurende pijn. Niet zoals gisteren maar het is wel echt aanwezig op dezelfde plek. Ze zeggen altijd dat seks op de dag van de eisprong niet echt perse meer iets uitmaakt. Maar geloof mij maar, vanavond gaat het zeker gebeuren haha! Ik wil die positieve test in mijn handen over 2 weken.

2 weken... hou op..

[quote quote=10127726]Stiekemmeelezen, ik vind het zo leuk voor je! Mijn gevoel zegt dat dit wel eens een hele positieve maand kan worden voor ons![/quote]
Voor mij niet helaas

Nooooo ?, ben er een hele tijd vanuit gegaan dat het vandaag 1 november is, moet ik nog een dag wachten tot mijn nod ?. 
Vannacht gedroomd dat ik ongesteld was, gelukkig was het maar een droom, gelukkig was het niet zo toen ik wakker werd. 

Sorry snackworteltje :( 
Ik heb net even je berichtje terug gelezen, wie weet kan het nog? Al begrijp ik dat je liever nu meteen ongesteld word zodat je de nieuwe ronde in kan gaan. Ik had dat vorige maand ook. Eerst was ik heel teleurgesteld maar daarna meteen de knop omgezet naar weer een nieuwe poging. Beter dat, dan dat je menstruatie heel lang uitblijft. Dan duurt alles NOG langer!

Ik hou het bijna niet bij zoveel berichtjes!
Stiekemmeelezen gefeliciteerd!! Heerlijk!
Hier nu 4 a 5 dagen na eisprong en sinds gisteravond vreselijk pijnlijke borsten. Ze doen zeer, branden en tintelen. Maar dit heb ik vaker na de eisprong alleen niet zo extreem als nu. Ik durf nog niks te hopen. Herkend iemand van jullie dit?
Verder voel ik (nog) niks. A.s. maandag bloedonderzoek om te zien of er een goede eisprong is geweest en of er al een verhoogd hcg te vinden is. Spannende en slopende dagen!

Terug
Bovenaan