NOD november 2018

Ik had dat vorige maand. Enorm gevoelige tepels, anderhalve week lang na eisprong. Ook enorm opgeblazen enzo. Helaas toch ongesteld geworden. Ik wil je niet bang maken maat ik heb ervan geleerd om uit te gaan van t ergste dan hopen, dan is de teleurstelling minder erg.

snackworteltje dan zijn we waarschijnlijk met 2...! Nog geen menstruatie doorgebroken maar heb er toch geen goed oog meer in. Heb men app alvast maar ingesteld op vandaag men menstruatie ( wrs morgen of overmorgen pas) maar ik wil terug van 0 beginnen en niet in die twijfel nog leven van ‘breekt het eindelijk door of niet’. Nu ronde 4 voor ons... ik blijf nog in deze groep want ik verwacht mijn NOD dan op 30 november! (En sluit me dan eventueel aan in de groep van december) ik weet dat we niet lang bezig en dat ik niet mag klagen, maar toch, lang bezig of niet, die menstruatie zien als je naar het toilet gaat(na 3 maand, na 6 maand of 1 jaar bezig), is toch altijd een teleurstelling...
heb eigenlijk een vraag voor diegene die langer bezig zijn: vind je dat het elke maand een zwaardere teleurstelling wordt of kan je het elke maand beter plaatsen? Ik merk op bij mezelf dat ik het vorige maand (na ronde 2) moeilijker had dan na deze ronde 3... dus vraag me af hoe het bij jullie is/was?

Hee mio. 
Hier ook nog niet doorgebroken maar weet wel zeker dat het gaat gebeuren. 
Inderdaad, dan wil je gewoon naar volgende ronde. Lets get it over with. Dit was voor ons ronde 2 dus mag inderdaad niet klagen. Er zijn mensen die al jaren bezig zijn. Maar toch doet het een beetje pijn. Hoe groot zo’n wens kan zijn. 
Neemt niet weg dat ik enorm blij ben voor stiekemmeelezen!! En Rvis, wat spannend! Houd je ons op de hoogte? 
Mals het bij mij doorbreekt lees ik de komende weken nog wel mee maar reageer ik wat minder actief. Vanaf eisprong zal ik weer wat actiever worden. Als het goed is heb ik dan een nieuwe NOD zo rond 29 november...

Mio het vrouwenlichaam zit inderdaad ingewikkeld in elkaar, niet echt fijn als je er op wilt kunnen bouwen... Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Dat geldt natuurlijk ook voor Snackworteltje! Maar zolang er nog geen menstruatie is, is er nog hoop. En laat het anders snel doorzetten, dan kun je verder.
Citrus ja het is weer spannend de komende weken! Ik heb voor de zekerheid de apotheek gebeld en 1 keer die zalf smeren kan geen kwaad. Ik stop er wel direct mee, krijg er ook knallende hoofdpijn van ? Nu afleiding zoeken, we gaan volgende week lekker een paar dagen naar Parijs, dus dat komt vast wel goed ?
Feyre wat vervelend van je oog! Hopelijk knap je snel op! Kun je wel mooi wat informatie inwinnen voor een andere baan, ik heb het idee dat je daar wel aan toe bent ? Vanmiddag beginnen met ovulatietesten en dan duimen dat je hem snel vindt! Haha grappig dat jij ook verschil merkt met eruit lopen van sperma! hopelijk zit al het zaad nu waar het moet zitten en doet het zijn werk ?
Superjufffie wat toevallig dat jij ook nog wat last hebt van pijntjes! Ik voel het bijna niet meer, alleen als ik een gekke beweging maak ofzo. Als ik de kans zou hebben zou ik vanavond ook nog een poging wagen! Je weet immers maar nooit ? Die vlieger gaat voor mij helaas niet op.

stiekemmeelezen Gefeliciteerd!! 
Vrijdag is mijn NOD en heb nu sinds een paar dagen een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Normaal gesproken heb ik voor mijn ongesteldheid nooit klachten, maar heb nu wel het gevoel dat mijn ongesteldheid er aan zit te komen! 
Ik blijf wel gezellig meelezen en zal af en toe reageren, verwacht mijn nieuwe NOD dan op 29 november. 
Vanaf deze ronde ga ik maar beginnen met ovulatietesten. Welke kan ik dan het beste gebruiken? We gaan dan ronde 4 in. Stiekem hoop ik echter toch dat ik niet ongesteld wordt en zaterdag een test kan doen! 

Ik weet niet of ik mijn verstand aan het verliezen ben.. Maar het streepje is weg. ? Ik zie m niet meer. Ik ga denk ik maar n paar dagen afwachten! Ben ik nou echt gek aan het worden?! Ik ga bijna aan mezelf twijfelen... ?

Ohhh RVis, wat erg! Probeer het te vergeten en wacht inderdaad maar even een paar dagen af. Anders word je echt gek en ga je twijfelen. Ik zeg dit nu echt mega stoer maar ik zou ook wel gek worden, haha.

Mijn eisprong pijn is weer goed op komen zetten Bijna net zo erg als gisterenavond. Ik ga het vanavond echt zo mega gezellig maken, dat willen jullie niet weten! Het feit dat ik dit zo goed voel voor de eerste keer maakt me echt blij en zeker. Iemand enig idee hoe het komt dat ik het nu voor het eerst voel? Precies 6 maanden geleden met de pil gestopt en sinds 3 maanden serieus bezig..

Terug
Bovenaan