Mio het vrouwenlichaam zit inderdaad ingewikkeld in elkaar, niet echt fijn als je er op wilt kunnen bouwen... Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Dat geldt natuurlijk ook voor Snackworteltje! Maar zolang er nog geen menstruatie is, is er nog hoop. En laat het anders snel doorzetten, dan kun je verder.
Citrus ja het is weer spannend de komende weken! Ik heb voor de zekerheid de apotheek gebeld en 1 keer die zalf smeren kan geen kwaad. Ik stop er wel direct mee, krijg er ook knallende hoofdpijn van ? Nu afleiding zoeken, we gaan volgende week lekker een paar dagen naar Parijs, dus dat komt vast wel goed ?
Feyre wat vervelend van je oog! Hopelijk knap je snel op! Kun je wel mooi wat informatie inwinnen voor een andere baan, ik heb het idee dat je daar wel aan toe bent ? Vanmiddag beginnen met ovulatietesten en dan duimen dat je hem snel vindt! Haha grappig dat jij ook verschil merkt met eruit lopen van sperma! hopelijk zit al het zaad nu waar het moet zitten en doet het zijn werk ?
Superjufffie wat toevallig dat jij ook nog wat last hebt van pijntjes! Ik voel het bijna niet meer, alleen als ik een gekke beweging maak ofzo. Als ik de kans zou hebben zou ik vanavond ook nog een poging wagen! Je weet immers maar nooit ? Die vlieger gaat voor mij helaas niet op.