NOD november 2018

Lavendel precies. heb een open sollicitatie nu gestuurd naar de GGD. misschien mogelijkheid dat ik juist de gehoorscreenings en hielprikken kan gaan doen. lijtk me ook erg leuk. zit ik toch nog een beetje in hetzelfde vak alleen net wat anders. hopelijk is er een mogelijkheid. moet gewoon van dit onregelmatige gezeur af. kan het niet meer hebben om eerlijk te zijn.
vanmiddag rond uurtje of half 5 ga ik de ovu test doen. als ik van de week weer ga werken moet ik namelijk rekening houden met die tijd haha. 
RVis ik denk dat je jezelf een beetje gek aan het maken bent nu. laat het heel even zakken en test over een paar dagen weer. wie weet is het streepje dan duidelijker te zien

Hoop berichten weer erbij zeg hihi
citrus snap de schrik heel goed! Misschien geeft het je hoop dat het zoals andere ook schreven het ook heel goed kan met maar 1 eierstok! Hou hoop ?
stiekemmeelezen gefeliciteerd???
hier nu 6dpo en met een vreemd gevoel in me buik wakker geworden.. heel de dag al beetje misselijk/zuur gevoel ofsow..? 

Voor alle dames die voelen alsof ze ongesteld gaan worden: ik heb dat ook al dagen en vandaag dus 2x positief getest. Ik heb letterlijk  in 3 dagen 60 keer boven de wc gehangen met de gedachte dat ie nu toch echt was doorgebroken. Niet te snel de hoop opgeven dus :)

Goed bezig Feyre! Ik kan me voorstellen dat die wisselende diensten erg vermoeiend zijn. Dit is het een optie en wellicht kun je snel switchen! Zou fijn zijn ?
RVis ik zou ook helemaal gek worden! Over een aantal dagen opnieuw testen, hopelijk dan met een blijvend streepje... Zal dit dan toch een soort van indroogstreepje geweest zijn ??

Lavendel zeker. ik wil gewoon meer tijd met me man en stiefdochter. daarnaast ik kom uit Rotterdam en woon nu in Assen. dus door dit onregelmatige kan ik ook nooit eens langs bij me ouders.. laatste keer dat ik ze zag was alweer dik 2 maanden geleden en voorheen zag ik ze 1x per week

Oh wat spannend allemaal! Ik moet echt nog 11 dagen wachten.. echt erg haah. Heb vandaag al hele dag steekjes daar beneden. Beetje vreemd. 

Mijn lichaam is echt even helemaal van slag en al die onduidelijkheid werkt dan ook niet echt mee. Op dit moment kan het een late ovulatie zijn, het kan zijn dat ik gewoon een menstruatie oversla, de menstruatie kan er alsnog aankomen of ik ben zwanger, hahaha. Het ene moment voel ik me prima, dan weer moe, dan weer last van brandend maagzuur, dan weer misselijk, soms het gevoel dat ik echt ongesteld ben geworden. Ik heb dus even geen idee en ik hou het dus maar op een ovulatie.
Enige wat ik echt gek vind, is dat ik geen gevoelige borsten heb. Normaal heb ik die altijd vanaf mijn ovulatie tot aan de menstruatie. 
Sorry, ik moest het even kwijt. 

Terug
Bovenaan