NOD november 2018

Nou net de ovu test gedaan. Heel licht streepje dus ben benieuwd hoe snel die oploopt en wanneer dus de ovulatie is. Nu CD9 dus nog best vroeg maar wou er gewoon weet mee bezig zijn en bang dat ik misschien de piek mis ? vandaag nog ff dagje rust en vanaf morgen gewoon elke dag gezellig maken tot een dag na de ovulatie en dan gewoon weer om de dag 

Ik ben nu anderhalf week na mn eerste pilstop menstruatie. Die stelde weinig voor maar nu heb ik ineens met afvegen bloed gehad. Kan dat van het ontpillen zijn? Heb gister raar soort krampen gehad wat wel een aantal uren duurde. Dit ken ik totaal niet. 

Stiekemmeelezen bedankt voor de bemoedigende woordjes maar heb ook wat licht bruinverlies bij afvegen dus .. en heb nu vandaag ineens geen menstruatiekrampen meer (enkel nog gespannen borsten) terwijl ik die een week heb gehad. Dus ik denk letterlijk een stilte voor de storm.. ? ?

Gisterenavond ook vriendin van mij bevallen dus ik had gehoopt zij bevallen en ik zwanger... maar ik krijg deze maand een minder fijn cadeau denk ik ?
AappiieJ ik had na mijn pilstop de eerste  3 keer ook een ‘mindere’ menstruatie dan nu de laats 2 cyclussen.. vooral bruinverlies i.p.v. rood. Dus wrs aan het ontpillen. 

AappiieJ die krampen kunnen ook de ovulatie zijn geweest en het bloed een ovulatie bloeding. Zelf nooit gehad maar weet dat het kan
Mio je weet maar nooit. Let niet teveel op verschijnselen het kan je voor de gek houden. Elke maand kan het ook weer anders zijn of een tijd hetzelfde en dan opeens anders

Mio... heel gek maar mijn krampen zijn ook ineens verdwenen. En nog steeds geen menstruatie te zien. Zal je net zien dat ik het word terwijl ik dit schrijf, maar ergens glooit er weer hoop. 
Ik heb dus echt sinds maandagavond krampen gehad. Op exact dezelfde plek als normaal met mijn menstruatie. Precies in het midden en dan laag in mijn onderbuik. 
Vandaag nog wel wat vage krampen daar en steken richting mijn liezen aan beider zijden. Ik weet even echt niet wat ik moet denken. 
Stiekem meelezen, hoe voelde jouw krampen? Opzich zit ik nog steeds 2 dagen voor NOD... maar vorige maand werd ik ook op dag 12 dpo ongesteld en dat zou vandaag zijn. 
Tegelijkerijd was mijn early test vanochtend witter dan wit... 

Hey snackworteltje,
M'n krampen voelen warm en een beetje als ongesteld worden. Laag ook. Heb wat pijn achter m'n schaambeen gehad.
Net een roze veeg op m'n wc papier, maar gelukkig vertelt m'n app dat dit normaal is. Gaat je toch direct zorgen maken haha.
Donderdag op vrijdag nacht vertrek ik voor een weekend weg met m'n werk (ugh liegen over niet drinken) dus dan doe ik nog een testje.

Terug
Bovenaan