NOD november 2018

Snackworteltje toen ik zwanger was vorige maand had ik ook last van een warm gevoel. Niet echt krampen. Het warme gevoel was alsof ik een te grote slok alcohol had genomen dit had ik de hele dag door. Ik had ook last van vlagen misselijkheid. Gevoelige tepels en nachtzweten. Dat warme gevoel was het meest apparte want het voelde gewoon alsof er iets anders was voelde niet als mezelf? moment dat het vruchtje was afgebroken waren alle klachten weg en was ik ook echt weer mezelf.
Ik hoop dat ik snel me eisprong vind. Het is moeilijk om niet te hopen dat het deze maand weer raak is omdat het vorige maand zo was ? maar hoop zo dat het snel raak is

Dank je wel feyre en stiekem meelezen. 
Bij mij voelt het wel anders dan bij jullie.lichte stekende krampen zowel links en rechts van mijn baarmoeder. Richting mijn liezen. Niet misselijk, niet vaker plassen (ga allen elke tien min naar de wc om te kijken of ik al ongesteld ben geworden Haha) 
ik heb trouwens ook nog dit. Sorry voor de tmi maar op dit moment bijna geen afscheiding. Überhaupt niet.  Ik denk dat ik dat herken van voor mijn menstruatie maar weet het niet zeker 

Mio jij vroeg naar hoe het gaat als je langer bezig bent? Ik zit nu in ronde 6 en ben er zeker veel minder mee bezig dan de eerste 4 rondes. Natuurlijk lees ik nog wel mee enzo maar ik beeld me een stuk minder symptomen in en je leert ook dat een deel van de symptomen gewoon bij je cyclus hoort. 
Uiteraard zijn de dagen van de ovulatie tot de nod nog altijd wel spannend! Ik zit nu nog in de periode voor ovulatie dus ben nog heerlijk relaxed (zal straks wel veranderen ?)

Snackworteltje klopt wordt gezegd. En stiekem hoop ik het ook maar wil de hoop niet teveel hebben in geval dat het niet raak is en de teleurstelling nog groter is.
Over de afscheiding periode na ovu tot nod had ik vrijwel niks. Pas toen het ook anders aanvoelde had ik redelijk wat waterige afscheiding.

Ahh ElsieJoy, dat klinkt zo lief! ? mijn vriend maakt soms ook zulke opmerkingen. Hij was afgelopen weekend uit met vrienden en als hij dan wat aangeschoten terug komt kan hij zulke lieve fijne dingen zeggen. Soms stel ik dan ook expres vragen waarvan ik stiekem moet gniffelen in mezelf. Zaterdagnacht heb ik bv gevraagd: hoe graag wil je vader worden? Toen antwoordde hij half slapend naast mij: ik kan niet meer wachten. Hahaha, ik ben dan helemaal gelukkig ?
Even iets anders! Is het normaal dat je na bijna 24u je eisprong nog steeds voelt? Gisterenavond rond 22u begonnen, heel heftig ook. En vandaag komt het met vlagen. Vanmorgen dacht ik nog; dat kan. Maar nu twijfel ik wel..

vlindertje bedankt voor je antwoord! 
Snackworteltje ik herken me idd in jouw symptomen en mijn luteale fase is ook korter!

Woow wat gaat het hier snel!
bij mij is het allemaal nog wat vreemd. Ben recent gestopt met de pil en toen direct ‘ongesteld’ geworden. Daarna werd ik na 22 dagen weer ongesteld. Maar nu zit ik alweer op 29 dagen deze ronde. Vannacht ineens hele felle steken linksonder in mijn buik, weet niet zo goed wat dan is. 
Heb deze maand met ovu test van cb getest maar die gaf 8 dagen een knipperende smiley maar een vaste kwam nog niet dus ben maar gestopt met het testen. Vind het erg vreemd dat er geen vaste smiley is gekomen in die dagen, 8 dagen knipperen is toch wel erg lang.

Terug
Bovenaan