NOD november 2018

Das is wel erg onregelmatig Elsie! Ben je al naar de dokter geweest? Weet ff jouw situatie niet meer. Bij zo’n onregelmatige cyclus die ook wel erg lang duurt zou ik t wel laten checken, heb je pcos?
ik schiet echt steeds van ‘ik voel niks, ik zal wel ongesteld worden’ naar ‘ik voel me misselijk en voel mn borsten, misschien is het raak!’ Pff. Ik hoop ook op de magische extra vruchtbaarheid na miskraam ?. En iedereen vraagt ineens uit het niets of ik al met kinderen bezig ben? Alsof het van mn gezicht te lezen valt. 

Ik heb wel eerst 2 dagen leeg rondje gehad dus opzich heeft hij wel echt een verhoging van de waarde gemeten. 
Wacht rustig af...

[quote quote=10128028]Das is wel erg onregelmatig Elsie! Ben je al naar de dokter geweest? Weet ff jouw situatie niet meer. Bij zo’n onregelmatige cyclus die ook wel erg lang duurt zou ik t wel laten checken, heb je pcos? ik schiet echt steeds van ‘ik voel niks, ik zal wel ongesteld worden’ naar ‘ik voel me misselijk en voel mn borsten, misschien is het raak!’ Pff. Ik hoop ook op de magische extra vruchtbaarheid na miskraam . En iedereen vraagt ineens uit het niets of ik al met kinderen bezig ben? Alsof het van mn gezicht te lezen valt.[/quote]
Bij mij op kantoor ook. Een beetje eng is het wel ?

Echt vervelend he als mensen er naar gaan vragen. Ik ben dan ook altijd bang dat ze aan me kunnen zien dat we het wel graag willen en dat we aan het proberen zijn. 
Aangezien ik nu toch mijn lichaam aan het ontleden ben, kan ik nog wel even doorgaan. Hebben jullie rond de ovulatie 1 moment last van doorzichtig slijm of hebben jullie dat meerdere momenten per dag of misschien zelfs op meerdere dagen?

mttm in me vruchtbare periode had ik meerdere dagen meerdere momenten last van doorzichtig slijm. Was niet rekbaar en toen ik wist dat ik net zwanger was was het heel erg waterig

Vanavond gezellig gehad na eindelijk een positieve ovulatie test. Ik heb dus echt geen buikpijn, wel knallende hoofdpijn .
Ik ben benieuwd over 2 weken !?

ElsieJoy haha nou we lopen allemaal tegen dezelfde details aan geloof ik. Dus wat mij betreft kun je daar open over praten, niet om je voor te schamen!
Wat lief dat je vriend dat zegt! Wat betreft je cyclussen, die zijn inderdaad wel onregelmatig. Je zou verwachten dat het nu wel wat stabieler zou zijn... Misschien toch maar eens langs de huisarts? Praten kan altijd!
Hier geen leegloper gehad gisteren of vandaag... Vreemde zaak ?
Superjufffie ik heb geen last meer gehad, zeker niet zoveel als gisteren. Alleen vanmorgen een beetje een zeurende pijn. Maar het duurt bij altijd maar 1 dag. Denk dat het per persoon verschilt.
Temp heb je die clearblue testen die 4 vrucbtbare dagen aangeven (die knipperen geloof ik)? Ik heb wel eens gehoord dat die niet zo goed werken. Ik heb die normale, die knipperen niet en werken goed bij mij. Je lijf kan ook nog flink van slag zijn door het ontpillen...
Mttm ik had deze rond helemaal geen vruchtbaar slijm, vorige maand had ik 1 avond transparant en rekbaar slijm. Dat was op de avond voor mijn eisprong. Of tijdens, je weet nooit wanneer hij springt natuurlijk. Bij mij is er dus ook geen touw aan vast te knopen...
Spannend MammavanB! Hopelijk positief nieuws over 2 weken! Wat duurt dat wachten lang hè ?

Vandaag dan mijn NOD. 
Toen ik vanochtend wakker werd niet ongesteld. Ook geen buikkramp meer. Test gedaan. Negatief. Witter dan wit. 
Ik snap er niks meer van. Ik weet 100 % zeker dat ik 13 dagen geleden mijn eisprong heb gehad. 

Terug
Bovenaan