NOD november 2018

snackworteltje hier nog steeds hetzelfde.. temperatuur is nog hoog maar afscheiding is nu donkerder bruin en waterig dus zonder slijm. Terwijl ik vorige cyclus voor men menstruatie wel veel slijm had. 

Spannend Snackworteltje! Gewoon overmorgen nog een keer testen?
Superjufffie hoe is het met jouw kramp? Ik dacht er vanaf te zijn, maar nu weer felle steken links (waar mijn ei gesprongen is).
Heeft er iemand ervaring met steken 3 dagen na de eisprong? Af en toe een zeurende pijn die wegtrekt, maar nu is het best hevig ?

Bedankt voor alle reacties op mijn vraag. Ik heb voor mezelf dus de conclusie getrokken dat het slijm helemaal niets zegt. Tenminste, het geeft geen duidelijkheid. 
Ik heb nooit echt slijm gehad. Hooguit 1 dag en dan meestal ook nog maar 1 moment. De afgelopen dagen heb ik regelmatig slijm bij het afvegen, met als toppunt gisterenochtend. Toen was het echt veel (voor mij dan). Ik had eigenlijk verwacht dat ik afgelopen dagen mijn menstruatie zou krijgen. Wellicht heeft het slijm daar iets mee te maken, wel slijm, maar geen bloed. Ik heb soms ook waterige afscheiding. Dat denk ik in ieder geval. De afgelopen dagen was mijn onderbroek steeds nat als ik wakker werd. Vandaag was het wel iets minder.
Na het vele slijm van gisteren besloot ik toch maar even een ovulatietest te doen en die was best donker. Ik baal nu een beetje dat ik geen testen meer heb, dus hopelijk kan ik vanmiddag nieuwe testen halen. Dan kan ik zien of de test minder wordt of dat mijn piek nog gaat komen. Ik ben echt even helemaal in de war. Het was zo een rustige maand, omdat ik had besloten om er even niet mee bezig te zijn. Aan de hand van het slijm dacht ik drie weken geleden wel echt dat ik mijn ovulatie had. Sinds vorige week donderdag ben ik dus een beetje in de war, geen menstruatie en geen positieve zwangerschapstest. Dit vind ik altijd de moeilijkste fase. Tuurlijk wil ik zwanger zijn, maar als het niet zo is, laat me dan ook maar ongesteld worden. Sorry voor al mijn geklaag, maar moet het cht even van me af schrijven en ik kan het verder met niemand (behalve mijn vriend) delen. 

Hoi! Mag ik misschien ook meeschrijven deze maand? Mijn nod is 7 of 8 november. En het is ronde 7 voor ons.
Probeer het wat meer los te laten, maar merk dat ik er toch heel veel mee bezig ben. Ik voel heeeeeelemaal niets qua symptomen (niet eens gezwollen borsten, wat ik normaal na mijn ovulatie wel heb), dus ik probeer tegen mijzelf te zeggen dat ik geen hoop moet hebben. Maargoed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. 
@MTTM; snap je frustratie over slijm erg goed! Ik heb het deze maand ook geprobeerd bij te houden en kon er geen touw aan vast knopen. Bij mij is het geloof ik niet waterig en/of draderig geweest deze maand, terwijl ik aan mijn temp te zien wel zeker een eisprong heb gehad. Temperatuur jij? Snap ook helemaal dat je of zwanger wil zijn (liefste natuurlijk) of nu gewoon ongesteld wil worden - dan vol goede moed een nieuwe ronde in!!

Groetjes Valentine 

Symptomen, ook al zoiets. Geen touw aan vast te knopen. Ik heb nog nooit getemperatuurd. Ik heb alleen vorige maand ovulatietesten gebruikt om te zien of ik wel een eisprong krijg. Deze maand wilde ik er niet mee bezig zijn. En dat is ook heel goed gelukt. Totdat ik niet ongesteld werd op mijn NOD, maar dus ook geen positieve zwangerschapstest. Sindsdien ben ik behoorlijk in de war en voel en zie ik natuurlijk allemaal dingen. Waarschijnlijk dingen die er normaal ook zijn, maar die nu extra opvallen. 
Ik hoop voor jou dat je een positieve test krijgt, maar het beste is misschien wel om er niet op te hopen. Dan zorgt dat in ieder geval niet voor extra teleurstelling. 

Mttm, zie het niet als geklaag! Daar is dit forum toch juist voor, dat je het lekker van je af kunt schrijven en dat iedereen naar je luistert. Ik vind het heel fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan.

Lavendel, ik voelde vanmorgen toen ik opstond ook nog wat pijn. De pijn is wel een stuk naar beneden gezakt. Ik kan het ook niet echt pijn noemen, maar gewoon iets wat zeurt. Op dit moment voel ik niks. 

En nu maar afwachten, nog twee weken. Ik ga proberen mezelf niks aan te praten dit keer. Vorige maand had ik zere en opgezwollen borsten, wat ik nooit eerder had, dus ik had mezelf al blij gemaakt met een dooie mus.

Goedemorgen dames,
Ik dacht laat ik weer eens kijken maar Wow wat een berichten.. heb t niet allemaal gelezen ? 
gefeliciteerd voor degenen met een positieve test ??
Wij afgelopen weekend goed geklust rond eisprong. Echter dit keer geen ovu testen gebruikt want ben er wat klaar mee om er veel mee bezig te zijn.. 
Toch nu na eisprong wel weer in me hoofd, maargoed we wachten het af! Ik heb 2 drukke weken voor de boeg dus hopelijk genoeg afleiding!
wel nu ineens na eisprong verschrikkelijke ontstekingen op me gezicht ? altijd wel es een puistje maar dit is niet normaal en pijnlijk. Snap er niks van maar zal wel door weersveranderingen komen.. 
Ik lees af en toe wel mee maar niet teveel!
Fijne dag dames!

Goeiemorgen dames, vandaag mijn nod! Nog niet ongesteld maar wel een aantal voortekenen (buikpijn, grotere botsten) maar ook een aantal kwaaltjes die ik niet ken (moe, pukkeltjes, geen honger), die kunnen juist zeggen dat ik wel zwanger ben.
Ik ga zondag pas testen, dan weet ik zeker dat ik overtijd ben. Mijn vorige cyclus duurde ook 30 dagen en heb nog te weinig inzicht in mijn cyclus om te weten hoe mijn lichaam in elkaar zit.
Dames die al mogen testen, succes! 

Terug
Bovenaan