NOD november 2018

Hoi allemaal,
We gaan voor ronde 12 helaas. 11 november mijn NOD. 
Vorige week afspraak gemaakt bij de huisarts en een doorverwijzing  gehad voor de gynaecoloog.  26 november hebben we onze 1e afspraak daar. Ik vind het aan de ene kant super spannend en eng. Wat gaan ze vinden of juist wat niet ?
Nu vind ik het nog confronterende dat mensen om je heen of zo zwanger zijn van de 1e of de 2e. En dan de opmerking; ja het lukte de 1e keer?
Zo lastig dit....

Hoii, 
Ik ben aardig nieuw en heb ondertussen elk forum van voor naar achter gelezen... Totaal geen controlfreak en ook echt niet op elk kwaaltje aan het letten.. :( Wij gaan nu ronde 4 in.. Mijn NOD is 7/11 dus over 6 dagen... 

Ik heb de afgelopen dagen echt heel veel last van winderigheid, stemmingswisselingen en heel erge buikpijn, van dat been-buikpijn.. Kennen jullie dat???? 

Gisterenavond aardig wat gegeten en daarna misselijk.. Vanmorgen op het werk wederom misselijk.. 

Vorige maand was ik 3 dagen over tijd en daarna wel ongesteld geworden. 

Lijkt me vreselijk moeilijk Kimberly. ?
Stiekemmeelezen gefeliciteerd ???? 
Niet alles nagelezen maar ben wel aardig bij. Zit op t wachtbankje merk dat de klachten steeds minder worden en ik me steeds langer mezelf voel, heerlijk! Gister plots wel veel kleine pukkeltjes, niet echt puistjes,  gezichtsscrub gebruikt, heb wel vaker puistjes als ik ongesteld ben maar weet niet of deze hetzelfde zijn, hmmmm. meer kun je niet doen? nog niks geen krampjes ofzo. nog 3 dagen... dan NOD. 

@kimberly ja het lijkt wel een soort wedstrijd. Afgelopen 2/3 jaar heb ik diverse kennisen zwanger zien worden. En hoorde die opmerking ook regelmatig op feestjes. Terwijl er anderen naast stonden die al weet ik veel hoelang bezig waren. Of zelfs een miskraam hadden gehad!
Ik heb me toen voorgenomen dat ik me daar niet schuldig aan ga maken. Het kan zo hard aankomen denk ik. En waarvoor? Moet iemand applous krijgen omdat het in de eerste of tweede keer gelukt is? Krijg je er slimmere kinderen van? Is het goed voor het ego van je kerel? 

Ik duim voor jullie dat ze niks kunnen vinden en dat jullie gewoon kunnen blijven proberen. Dat de zaadjes een keer op het juiste moment beet hebben. 

Btw, wie wist dat een week zo lang kon duren? Over een week nod. Ik zoek overal wat achter. En ik ben eigenlijk een vreselijk rationeel persoon. Heb dit hele forum gelezen in een week tijd geloof ik. 

@lxxomi, precies hetzelfde hier, heel rationeel, maar als ik eenmaal wat voel dan zoek ik momenteel achter elk pufje wat...
Er hoeft gelukkig niet altijd iets aan de hand te zijn, maar het proberen daar wordt je soms moe van. Terwijl een ander per ongeluk zwanger is geworden. Natuurlijk ben ik heel blij voor ze!! 

Maar soms kan ik ze ook wel de keel dichtknijpen haha

Oeg veel berichten weer!
Kershje ja dat komt hard aan maar meid denk maar zo strqks is het jouw beurt en hoef je het niet te delen met een ander ? aangezien jullie dan vlak achter elkaar bevallen waren waarschijnlijk. Verlies de moed niet! Het gaat echt lukken.
En even algemeen voor de dames met symptomen. Laat je aub niet gek maken. Tuurlijk mag je erop letten maar ga er niet op af! Dit deed ik ook ik ging wel de symptomen langs om voor mezelf te weten wat ik voelde maar ging alleen af op wat me temp, ovu testen, bmm en cervix slijm zeiden dat zijn dingen die je kunt meten met symptomen kan je zo weinig omdat een stofje in je hersenen kunnen doen laten geloven dat er iets is.
Ik ben nu nog relaxed aangzien ik nu naar de ovulatie fase ga. Maar die 2 weken erna zijn killing! Je wilt zo graag testen maar te vroeg testen heeft totaal geen nut ??? me NOD staat nu op de 24 ivm miskraam cyclus van 32 dagen dus wie weet schuift deze nog wel op maar eerder. Maar dan nog neem ik een dag of 2 extra voor ik ga testen.
Dat over die zwangere om je heen ja die periode heb ik wel gehad. Een vriendin is nu zwanger maar dat is de enige. Me zus gaat pas probeten voor de 2e in het nieuwe jaar dus meer zijn er niet. Wel wordt ik op eetk geconfronteerd met alle vrolijke gezinnen met hun pasgeboren baby.

Kimberly ik ga ook door naar ronde 4. Helaas toch ongesteld geworden.. mijn NOD is wel 28/29 november dus deze maand nog. Had deze keer een cyclus van 27 dagen i.p.v. 28 en wel weer een korte luteale fase van 9 dagen... nu al 2 keer in begin van de maand minder fijn nieuws  moeten melden hier dus ik hoop volgende keer goed nieuws met jullie te mogen meedelen!                                Ik ben wel teleurgesteld maar ik kan het beter plaatsen dan vorige keer! ??              Aangezien mijn NOD nog deze maand is, blijf ik hier wel volgen want ben benieuwd   naar jullie resultaten! Als er een december groep wordt aangemaakt, meld ik me daar ineens ook wel want op het einde van deze maand gaat er niet veel meer gebabbeld worden hier denk ?         Aan alle dames hier op het forum: VEEL SUCCES! Ik zal duimen voor jullie! ?

Terug
Bovenaan