NOD november 2018

Kimberly ik had gelezen 11 december en dacht dat je net vandaag jouw regels had gekregen zoals ik.. foutje ? toch in ieder geval veel succes! 

Feyre, bedankt voor je lieve woorden. Komt ook allemaal wel goed, mijn man zegt dat ook elke maand. Ja idd nu hoef ik niet te delen, had daar nog niet bij stil gestaan. Over n week ofzo is de zus van schoonbroer uitgerekend, en hierna duurt t weer n paar maande voor de volgende bevalt gelukkig. Zij staan beide ook net te ver van ons af om op kraamvisite te gaan dus dat vind ik niet erg nu ??

Mio jammer! Maar houd moed je bent er nog deze maand ? ik zal later vandaag het lijstje nog aanpassen.
Pff lekker net een appje van me man dat hij wss maandag naar Rome moet voor werk... ik ben best pissig eigenlijk maanden niet gevraagd en nu precies wanneer (volgens me app) me ovulatie is moet ie weg. Ik kan wel janken. Wil de kans echt niet vergooien ?
Eerst maar me hoofd leegmaken diamond painting afmaken en dan lijstje aanpassen en nog wat ander zooi voor me kaarsen. Miss nog ff lezen. Ik wacht maar af of hij weg moet of niet...

He mio wat lees ik nu! Balen!!!! Toch wel goede hoop dat het iets was... 
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik zaterdag pas weer mag testen als ik niet ongesteld word. Ik ben benieuwd of het lukt of morgenochtend niet te testen. 
Ik voel echt helemaal niets meer wat op een naderende menstruatie kan duiden. Geen buikpijn meer en alleen een beetje gevoelige borsten. Maar dat zegt niks. 
Voor de vrouwen met verstand ervan of eerdere zwangerschappen... kan het? Op je NOD negatief testen en pas een paar dagen daarna positief? 

Snackworteltje, dat kan! Bij mijn jongste heb ik op nod getest maar was negatief. Ik voelde me anders en was ervan overtuigd zwanger te zijn. Pas een week later positief getest. Bleek de eisprong toch later te zijn geweest. Je weet dus maar nooit!

Gefeliciteerd @Stiekemmeelezen!!!
Wat veel leeswerk weer;) ik was even afwezig want heb de griep?.
Ik zit nu 5 dagen voor mn nod. Temp is hoog maar te hoog;) Door die griep. Ik heb wel al een aantal dagen lotionachtige afscheiding. Is dat ook door de griep? En ja bloedneuzen gehad maar nies me een ongeluk. Nog 5 dagen wachten.

[quote quote=10128201]Lavendel ja die CB met 4 dagen inderdaad. ik zal eens kijken voor die andere. Welke gebruiken jullie?[/quote]
Ovu test bedoel ik dan

Terug
Bovenaan