NOD november 2018

Temp ik gebruik de gevoelige dipsticks van 2besure en doe me overige van sensitest ernaast als ik me piek vind (votige maand 3 soorten gedaan probeer een stapje terug te doen ?)
Kershje juist zo zie je maar weer dat je er soms nog niet eens anders naar kijkt tot iemand het aangeeft ? veel leuker als je niet hoef te delen en hoeft te onderhandelen met verjaardag vieren ?
Snackworteltje zelf niet meegemaakt heb dan ook nog geen kind ? maar lees het genoeg dat sommige vrouwen weinig HCG aanmaken en dat zelfs de gevoeligste test pas dik een week na NOD pas positief is dus het kan zeker

Ik voel me echt raar. Ben vorige week ongesteld geweest, maar veel korter dan normaal. En nu voel ik me echt alsof ik weer ongesteld ga worden, begrijp er niks van :/

Dat weet ik dus niet, het was de eerste dag gewoon zoals normale ongesteldheid en de 2 dagen erna bruin en weinig. Heb ik ook nooit, normaal ben ik zo'n 7 dagen ongesteld. Maar ik heb eergisteren getest, omdat ik twijfelde en toen was het echt gewoon een negatieve test

Lyanna maak jezelf niet gek... schiet je niks mee op. Miss was het gewoon een andere menstruatie kom je maar op 1 manier achter maar begreep dat je juist een pauze ging nemen dus laat het los... of wacht een weekje ben je nog niet "goed" ongesteld test nog een keer. Zijn genoeg vrouwen die de ovulatie later hebben dan elze dachten en later dan NOD pas positief testen

Feyre ik ben mezelf ook niet gek aan het maken, ik vind het gewoon heel erg apart omdat ik dat nog niet gehad heb. Wilde het daarom even delen en kijken wat jullie ervan dachten 

Lyanna prima maar kwam voor mij over alsof je jezelf erover gek aan het maken was ? zelf niet eerder gehad maar het kan dus van alles zijn wat ik hierboven al aangaf

Terug
Bovenaan