ElsieJoy, ik heb ook PCOS. Na de geboorte van mijn jongste per toeval achter gekomen. Ik heb een miskraam gehad 2 jaar geleden (met 8 weken) maar dit liep totaal verkeerd af. Het leek of er een kraantje open stond en ben toen bijna 1.5 liter bloed verloren (niet om je bang te maken hoor, dit gebeurt zeer sporadisch). In het ziekenhuis beland met loeiende sirenes. Ik ben hierna goed in de gaten gehouden o.a. door inwendige echo's. Toen zagen we ineens een "krans" van cystes. Dat verklaarde mijn onregelmatige cyclus al tijden. Er werd mij verteld dat zwanger raken moeilijker zou zijn en de kans op miskramen groter is. Nu zijn we onder begeleiding van een fertiliteitsarts die mijn eisprong en hormonen bijhoudt. Maandag weer bloedprikken om te zien of er een goede eisprong is geweest. Zo niet dan krijg ik medicatie.
Hoe ervaar jij het? Welke adviezen heb jij meegekregen? Hoe lang ben je al bezig om zwanger te worden? Ik hoor trouwens ook verhalen dat vrouwen spontaan zwanger worden met PCOS dus niks is onmogelijk!