NOD november 2018

Hoi allen.
Ook hier weer een nieuwe ronde. In februari gestopt met de pil.. toen eerst veilig gedaan. Nu ronde 6.
Gaan voor ons eerste kindje.
Laten we voor elkaar duimen!

Oh ja mn NOD is rond de 26ste.. duurt nog laaaang.
Iemand nog goede tips?
Vandaag vertelde een collega dat ze zwanger is... best even slikken maar mooi voor haar natuurlijk.
Soms voel ik me best eenzaam in dit 'proces. Er is niemand (behalve mn vriend) met wie ik het echt kan delen zeg maar.. die onzekerheid etc. Soms maakt het me wel verdrietig maar ik wil het ook graag loslaten en gewoon zien wat er gebeurd.
Hoe is dit voor jullie?

ElsieJoy, ik heb ook PCOS. Na de geboorte van mijn jongste per toeval achter gekomen. Ik heb een miskraam gehad 2 jaar geleden (met 8 weken) maar dit liep totaal verkeerd af. Het leek of er een kraantje open stond en ben toen bijna 1.5 liter bloed verloren (niet om je bang te maken hoor, dit gebeurt zeer sporadisch). In het ziekenhuis beland met loeiende sirenes. Ik ben hierna goed in de gaten gehouden o.a. door inwendige echo's. Toen zagen we ineens een "krans" van cystes. Dat verklaarde mijn onregelmatige cyclus al tijden. Er werd mij verteld dat zwanger raken moeilijker zou zijn en de kans op miskramen groter is. Nu zijn we onder begeleiding van een fertiliteitsarts die mijn eisprong en hormonen bijhoudt. Maandag weer bloedprikken om te zien of er een goede eisprong is geweest. Zo niet dan krijg ik medicatie.
Hoe ervaar jij het? Welke adviezen heb jij meegekregen? Hoe lang ben je al bezig om zwanger te worden? Ik hoor trouwens ook verhalen dat vrouwen spontaan zwanger worden met PCOS dus niks is onmogelijk!

Mttm goede afleiding.. nou ik heb dus si 16.00u vandaag laarzen gekeken en als favoriet aangeklikt en de beste selectie gemaakt, daarna gegeten hond uitgelaten enz en in de avond een selectie met de leukste winterjassen gemaakt ???? heel ijverig mee bezig geweest ik was alles ff vergeten komend weekend ff beslissen of ik nu een paar laarzen ga bestekken of n winterjas. Denk dat ik nu voor n jas ga evt ik de uitverkoop nog leuke laarzen. Haha heeft goed geholpen 

Haha Kershje dat soort afleiding is altijd goed ? Dat aftellen duurt zo lang ? Ik heb alleen al veel te veel kleding en schoenen gekocht op deze manier ?
Ik heb vandaag nog enorme steken gehad na mijn ovulatie van dinsdag... Lekker gaan eten en bowlen met mijn werk, was het zo vergeten! Volgende week 4 dagen naar Parijs en dan ben ik alweer een heel eind! Hopelijk is het volgende maand niet meer nodig om afleiding te zoeken!

Haha Kershje ja dat kan ook ? ik heb net ook inkopen gedaan alleen dan voor boekenlinten en kaarsen die ik maak ? had leuke laarzen gezien maar helaas nu geen €120 voor ??? enige andere schoenen die zo duur waren zijn me dr. Martins. Sit zijn laarzen tot onder de knie en heb ik nog niet dus leek me heel gaaf. Oh ja heb ook 3 jurken gekocht ?? oops....

Care Bear was gister de eerste dag dat je teste? Zo ja kan het zijn dat je eisprong geweeat is. Als je al langer test hem op ziet lopen en weer afneemt blijf dan doortesten. Gebeurd blijkbaar vaker en krijg je later nog een knal test.
Mijn ovu test loopt nu langzaam op. Dit was dag w van de ovu testen. Seka wordt al wat gevoeliger en bmm haast niet mee voelbaar voor me zo hoog... dus ben benieuwd wanneer de piek is vandaag CD10

Terug
Bovenaan