NOD november 2018

Ik heb echt 8 dagen een heel licht streepje gehad naast t donkere streepje.. op de 9e dag kwam er eindelijk een knalstreep  :) ik zag t niet echt oplopen....

Geen positieve test, maar wel super zere ogen. 

Gisteren heel misselijk de hele dag door... Nu vraag ik mij af aangezien ik vorige maand 3 dagen over tijd was. Dus ipv van de 6e de 9e mijn NOD... Hoe tel ik dan deze maand..?? De 9e of de 6e?

Heb al aardig wat voortekenen, maar omdat mijn NOD vorige maand later was, weet ik ook niet precies hoe het zit met mijn ovulatie. :(

Rwgendruppel weet je wanneer je ovulatie was? Tel er dan 14 dagen bij op of hoeveel dagen na ovulatie was het vorige maand en tel zo. Weet je het niet houd dan je laatste cyclus als lengte aan

WR spannend! Houd ons op de hoogte ik hoop dat ie mooi oploopt!
Snackworteltje balen zeg. Jeetje wat een gedoe zeker die onzekerheid. En het uitblijven van menstruatie...
Ik ben snot verkouden.... naast dat me oog nog niet helemaal optimaal is gelukkig geen effect op me temp. 36.7 nog vanmorgen kan kloppen met de ovu test van gister. Ik zie hem wel netjes oplopen dus ben heel benieuwd wanneer me piek is CD11 nu vanmiddag weer testen. Bmm ligt zo hoog dat ik er amper bijkom nog wel wat melkachtige afscheiding maar wel al meer.

@WR super!! 

@Snackworteltje, balen.. misschien te vroeg getest?

@Feyre ,  Mijn Flo app geeft aan de 22.10.. Dat is na mijn eerste dag NOD 14 dagen. Terwijl ze in sept aangeeft 6.10 NOD en dan de 24e ovulatie.. Volgens mij klopt sept niet helemaal als ik terug kijk. En eigenlijk na 22.10 van alles gevoeld, maar ik ben een beetje een controlefreak en elk pufje en luchtje denk ik al van oh zou het.. 

Gisteren erg misselijk de hele dag door terwijl ik dat echt nooit heb. Vanmorgen een ontstoken/rood linkeroog. Veel pijn gehad in mijn onderbuik en rug. Ik ben heel moe. Maar het kan ook aan de klok liggen die een uur verplaatst is.. Oja, en ook heel winderig geweest (oops)

Terug
Bovenaan