NOD november 2018

Ik snap echt niks meer van mijn grafiek. Mijn temperatuur is omhoog gegaan wat betekent dat ik dus gisteren mijn eisprong gehad moet hebben als deze de komende dagen zo blijft stijgen. Maar mijn ovulatietesten zijn hartstikke negatief! Ik test zelfs 3 keer per dag. Ik ben bang dat ik niet meer mee doe deze maand ? mijn vriend heeft een laag libido en heeft de afgelopen dagen geen zin.. ik baal zo erg ?.

Regendruppel je moet de app ook als leidraad gebruiken. De app berekend alleen en het kan in het echt anders zijn. Je doet geen ovu testen of tempen om het zeker te weten? Anders kan je eigenlijk niks behalve wachten tot je uiterste NOD

Ik snap echt niks meer van mijn grafiek. Mijn temperatuur is omhoog gegaan wat betekent dat ik dus gisteren mijn eisprong gehad moet hebben als deze de komende dagen zo blijft stijgen. Maar mijn ovulatietesten zijn hartstikke negatief! Ik test zelfs 3 keer per dag. Ik ben bang dat ik niet meer mee doe deze maand  mijn vriend heeft een laag libido en heeft de afgelopen dagen geen zin.. ik baal zo erg .

Peanuth ik zie je grafiek niet maar. Je temp stijging is dat nu 1x en minimaal 0.3 tot 0.5 graad hoger? Zo ja kijk morgen dan nog een keer mijn temp gister was 37 en vandaag weer 36.7 dus het kan altijd schommelen. Zo niet hoeft het niks te betekenen. Of je ovu testen meten je piek niet extreem en hij is geweesr of hij komt nog en was je temp eenmalig hoger. Soms kan de temp ook pas 2 dagen na ovulatie echt stijgen

@Peanuth, he bah.. Misschien even wat leuks gaan doen en jezelf even afleiden? 

@Feyre, ik gebruik hem idd als leidraad, maar ik zal deze maand is aankijken en ook gaan ovu testen of tempen. Want dat doe ik nu niet..

Ah ik zie je grafieken. Ik vind je temp dagelijks teveel schommelen om er iets van te zeggen sorry... temp je elke ochtend zelfde tijd VOOR je uit bed gaat en rectaal? Zo niet is je temp curve niet betrouwbaar. Er wordt niet voor niks gezegd het op deze manier te doen ? doe je het wel is je temp heel wisselend en heel moeilijk te lezen. De foto van de tests zie ik eigenlijk niks in? Ik zie de testjes maar zie op geen een 2e streep of iets

Vorige maand had ik echt duidelijk mijn piek. Zie de 26e van vorige maand:

Maar nu dus helemaal niks.. ik baal er zo van

Regendruppel het is geen must he. Ik weet dat sommige het niet fijn vinden. Ik juist wel omdat ik dan zekerheid heb en een app zegt maar wat. Ik moet volgens me app de 6e me eisprong hebben. Vorige maand klopte het maar heb nu een vroege miskraam gehad dus wie weet is het iets anders deze maand. Ovu test loopt op maar nog geen knal. Dus kijk het even aan voor jezelf. Voor nu zou ik afgaan op je laatste cyclus lengte als NOD

Terug
Bovenaan