NOD november 2018

Vraagje. Ik gebruik de Ovia app om alles bij te houden. Nu zegt deze dat ik over 2 dagen een zwangersschapstest kan doen. Terwijl 9 november pas mijn nod is.  Weet iemand waarom dat zo uit elkaar ligt? 

Fijn WR!! Ik feliciteer je gewoon, want een streep is een streep. Gefeliciteerd!!
En snackworteltje, ik lees gewoon je frustratie in je berichtje. En ik begrijp het ook he-le-maal! 

Vraagje...ik weet dat het normaal is, maar nu toch een twijfel. Na ejaculatie komt er nog heel wat terug na blijven liggen of de volgende ochtend zelfs, maar zojuist na het klaar komen ging hij eruit en hing geloof ik alles er nog aan! Was zo gek om te zien... iemand dat een keer mee gemaakt? Wij nog nooit en bang dat het nu voor niets was. (Nou Ja voor niets..., je begrijpt me vast) ik ben wel blijven liggen in de hoop dat er toch nog wat vrij zwom... maar heb er geen vertrouwen in.En dat op de dag van vermoedelijke eisprong :(

@Feyre, Nee ik snap het! Maar het is wel handig! 
Oh jeetje! Knap van je dat je er zo op zit en weer probeert. Wauw.. Ik heb echt heel veel respect voor de dames en natuurlijk ook heren die zoiets moeten meemaken. Dat ga ik doen! Heel erg bedankt!!

@citrus ik heb ergens gelezen dat blijven liggen helemal geen nut heeft. Omdat zaadcellen direct doorzwemmen. Het maakt zelfs geen drol uit hoe jij erbij ligt. Zaadcellen worden door zwaartekracht niet beinvloed. 
Verder hoeft "dat wat eraan hangt" niet zijn sperma te zijn. Waarschijnlijk is het een combinatie van jouw vocht en zijn sperma. Maar dat wil niet zeggen dat er geen zaadcellen onderweg zijn naar jouw eileiders. 

Maw: je moet je hier eigenlijk niet druk om maken. De spanning die je jezelf oplegt heeft een groter effect op zwanger worden. 

Yeaaaaaah. Vanochtend een positieve test in mijn handen!
Al de hele week enorm zere borsten, wat ik ook heb als ik ongesteld moet worden. Ik was bang dat de menstruatie er weer aan kwam. Echter alle andere kwaaltjes bleven uit. Geen migraine, geen pukkels, geen bruinverlies. Vandaag dag 32 van m'n cyclus (normaal tussen de 28 en 31 dagen) dus ik heb de test gewaagd, en bam. Binnen een paar seconde 2 duidelijke strepen.
Ik kan het gewoon nog niet geloven en heb de neiging nog meer testen te doen voor ik het geloof.

Terug
Bovenaan