NOD november 2018

Ixxomi misschien omdat vele testen 4 tot 6 dagen voor NOD kunnen maar ik zou het niet doen. Hewoon NOD liever erna en likt het niet max 2 dagen ervoor.
Citrus een man komt altijd meer als je denkt... het is vaah maar in een klein beetje sperma zitten al miljoenen zaadcellen. Het geeft dus niet als iets terugloopt of "eraan blijft hangen" dit kan ook een combinatie zijn. Als hij miss langer erin was gebleven was het waarschijnlijk losgegaan maar hoeft niet.
Ik blijf btw ook altijd liggen billen omhoog en als hetkan erna nog 1x klaarkomen. Is namelijk bewezen dat vrouwen die na ejaculatie zelf nog komen of tegelijk met partner de schock bewegingen die je maakt ervoor zorgen dat het zaad beter binnen blijft en omhoog gaat. Ik ben dus nu ook niks verloren na de seks gister, zelfs het handdoekje dat ik er voor de zekerheid tussenhoud was schoon ?

En ixxomi . Miss heeft de app 12 dagen geleden je eisprong gedetecteerd en daarom over 2 dagen? Wat is jouw ingeving van eisprong? Is de 9de voor jou 14 dagen geleden of gemasseerd op eerdere cyclus? Ik zou zelf zeggen dat je je eigen intuïtie moet volgen ipv een app die een rekensommetje maakt of een gemiddelde. 

Druk weer telkens als ik reageer is er weer een nieuw bericht ??
EstherVanG gefeliciteerd! Je kan nog een CB doen met weken indicatie? Dan weet je het helemaal zeker. Als je gelijk een vette positief heb mag je ervanuit gaan dat je gewoon zwanger bent! 
Ik ben super blij voor alle positief testende dames maar moet ook toegeven dat ik het er ook wel moeilijk mee heb. 

Feyre, thx. Hij kwam al vrij vlug en daarna terwijl hij er nog in zat, ben ik klaar gekomen. Dus dat is goed gegaan. Miss idd een combi van hem en mij samen. In ieder geval niks aan te doen meer. Morgenavond weer een poging haha. 

@Esther gefeliciteerd!! 

@Citrus 9 nov is gebaseerd op eerdere cycli inderdaad. Ovulatie was 22 oktober. Dus 14 dagen daarna zou pas maandag zijn. Heb verder ook geen early testen in huis. Dus ik wacht wel gewoon voor nu. Al zou het de eerste keer zijn dat ik een zwangerschapstest ga doen ooit :p Dus ik vind het alleen daarom al interessant haha. 

@citrus klopt! 4 maanden geleden bevallen. Het was ook niet per se de bedoeling zo snel weer zwanger te zijn. Ik geef nog fulltime borstvoeding en wilde even aankijken hoe mijn cyclus zou gaan lopen. Ik had natuurlijk aan de anticonceptie kunnen gaan maar dat wilde ik liever niet omdat dat Mn hele lichaam over hoop gooit. De eerste keer duurde het 8 maanden voor ik zwanger was. Het is nu onverwacht maar zeker niet minder welkom en ik hoop vooral dat alles goed gaat. Ergens vind ik het wel tof twee kindjes zo dicht op elkaar! Dus we gaan er gewoon voor! 

Terug
Bovenaan