NOD november 2018

Wr dat is toch al een geweldige instelling!?  Het zal pittig worden, hoogzwanger en een baby maar ook dat is maar een fase haha. En heeft ook zeker voordelen.
Ik hoop op een mooie zwangerschap!! Nogmaals Gefeliciteerd! 

@Esther gefeliciteerd!! Mooi nieuws!!

@WR ook gefeliciteerd begrijp ik:)

We gaan weer goed zeg:) ik wacht nog steeds rustig af. Ben elke ochtend bang om te tempen;) En weer blij als er nog steeds 37+ staat.

@citrus vorige keer uitgerekend op 18 juli maar ingeleid en bevallen op 30 juni ivm zwangerschapsvergiftiging. Voor zover ik nu weet rond 14 juli uitgerekend. Inderdaad heel dicht op elkaar haha! 

Wauw wat een goed nieuws, gefeliciteerd EsthervanG en WR! 
Haha nou denk dat je je geen zorgen hoeft te maken Citrus, er is echt nog wel wat van die miljoenen zaadjes blijven zitten! Er is er maar 1 nodig ? Lekkere praatje ook, alles loopt eruit of er komt vrijwel niets uit. Het is ook nooit goed ?

Whaha ja en dat in de vroege morgen.. pfff ben inmiddels gerustgesteld. Toen ik naar de wc ging toen liep het weer dus over volume hoor je mij niet meer klagen ??. 
Net ovutest gedaan en nog steeds donker, sinds gister al maar nog net niet even donker dus heb hem denk ik weer later. Zit nu op dag 15. Dus miss vanavond of morgen knal maar dan kan het nog 1 a 2 dagen duren voordat hij springt....wachten, wachten, wachten...?

Ik heb n vraagje. Deze maand voor het eerst ovulatietesten gedaan. Dinsdag 18 uur een duidelijk positieve test gehad. Daarna woensdag, donderdag en zelf vanochtend nog steken in mijn linker bekken. Maar een paar keer per dag. Zou dit de ovulatie kunnen zijn? En is het dan nu pas? Of kun je daarna ook nog krampen krijgen? Iemand die dit herkend? 
Mij heb er eigenlijk nooit zo op gelet. Zouden ook darmkrampen kunnen zijn, heb spastische darmen. Dus wellicht dat het voorheen nooit zo opviel? 

Terug
Bovenaan