NOD november 2018

Owww ik vind het een beetje te spannend. Heb al bijna 3 weken buikpijn, vermoeid, wisselend misselijk, wat roze afscheiding. Geen last van mijn borsten ofzo. Ben 3 dagen overtijd. Alle tests tot nu toe negatief. Ik heb voor de zekerheid maar een tampon in mocht er een druppel bloed zijn dan zie ik die meteen haha. Maar vandaag weet ik niet wat er aan de hand is. Ik zou echt de hele tijd spontaan in huilen kunnen uitbarsten. Moet moeite doen om het hier op mijn werk droog te houden. Pfff, misschien morgen vroeg maar een nieuwe test proberen. 

Ik schrijf graag met jullie mee. Dit is de eerste ronde voor een derde kindje.. op dag 15 licht bloedverlies gehad en ik verwacht nu mijn nod morgen. Alleen Geklust gehad op dag 15 en 16.. hoe groot is de kans. Woensdag en vandaag al een test gedaan Omo wit… verwacht er eigenlijk nog vrij weinig van… ben zoo ongeduldig 

Net gebeld door de HA en officieel de verwijzing doorgekregen voor een MRI. Ze sluiten namelijk endometriose niet uit.... godver... niet handig als je een enorme kinderwens hebt zeg. Baal enorm. Ook al zag de gyn woensdag wel een mooie baarmoeder en een eitje die rijpt in andere eileider.....Ik kruip toch even in mijn coconnetje....Toedeloe...

Dankjullie!!! Ik kan het nog niet geloven, zo gek.
Dit was de 4e ronde. 1e 3 rondes heel druk ermee geweest en heel bewust, maar dat heb ik nu geprobeerd los te laten. Zal wel toeval zijn ;)

Snap ook jullie troubles en frustraties... Heel shit :( Dames die nog op het wachtbankje zitten, in duim voor jullie!!

En Citrus, shittie... MAAR zie het zo. Ze kunnen er een hoop voor geven waardoor de kans groot is dat het lukt. Mijn moeder had ook redelijk heftige endometriose en toch 3 gezonde kindjes :) 

Ah nee, wat een rot nieuws citrus ? kan mezelf voorstellen dat je even in een hele flinke dip zit. Maar probeer sterk te blijven!
Ik heb sinds een klein uurtje weer ‘last’ van de plek waar mijn eisprong heeft plaats gevonden. Kleine lichte steekjes die me eraan herinneren ‘hallo, je wil toch zwanger worden’? Terwijl ik het eigenlijk probeer los te laten zodat het wachten niet zolang duurt. Maar dit is dus al de derde dag op rij dat ik wat voel.. ik word er gek van!

Gefeliciteerd dames?
Citrus dat is niet leuk, hopelijk valt het mee. Veel succes!!
Ohh superjuffie herkenbaar...je wil het wel los laten maar is toch moeilijk hè.. ik vind het ook erg spannend. Vandaag heel minimaal bloedverlies.. even afwachten maar ik denk door voor de volgende ronde..
Succes met wachten allemaal! 

Citrus, ik zou willen dat ik mijn ovulatie al op dag had! Ik zit nu op dag 17 en kan nu pas begonnen mey ovulatie testen.. een cyclus van 30 - 35 dagen is echt te lang!
Ga nu ook met familie weekend weg en neem geen testen mee. Maar goed gebruik maken de komende week. En eventueel vanaf maandag nog ovulatietesten erbij doen. Gelukkig is dit wel de leukste periode. Nu kun je tenminste nog iets doen ipv afwachten!

Superjufffie ik denk dat het in de lucht hangt, tot gisteren echt steken gevoeld (als ik ging zitten, hobbels in de weg etc), maar vandaag nog af en toe steekjes. Zo kun je het nooit los laten ?

Terug
Bovenaan