NOD november 2018

Dikke proficiat aan alle zwangeren!       Hier vandaag al ‘dag 2’ van mijn cyclus..! Nog 26 te gaan ... ?

Dit weekend denk ik! Ik heb de 20ste een hele lichte bloeding gehad dus denk toen mijn ei gehad te hebben. Vorige cyclus was 30 dagen zou dan nu 29 zijn... 
maar ja heb al 2 keer getest woensdag en vanochtend beide negatief...

Oh dan ben je ‘ons clubje’ ver voor Annoot! Spannend!
Haha ik ken het Superjufffie, Google is je beste vriend. Je zoekt overal iets achter ? 

Oh jeetje, dat is spannend Annoot! Zolang je menstruatie uitblijft kan het nog. Zondagochtend nog een keer testen als er niks gebeurt. Wie weet, ik zal voor je duimen!

Kent er iemand dit? Ik heb vanavond een best wel drukkend gevoel in mijn vagina, het leek eerst op krampen of ik ongesteld moet worden maar nu zit het lager. Kan dit ook een teken zijn van een zwangerschap, veranderende bekkenbodemspieren? 

@Superjuffie en Lavendel
Dat is dus niet helemaal waar. Een innesteling kan tussen de 3 en 10 dagen na eisprong zijn. Dat kan per vrouw en per keer heel erg verschilen. Mede daardoor testen sommige vrouwen veel eerder dan NOD positief en andersom. Want als je eitje heel snel is ingenesteld, dan heb je voor NOD vaak al genoeg van het hormoon in je lijf. En bij een hele late innesteling vaak nog minder of weinig.
Zo. Hier zelfde verhaal. Zit op dag 8 na eisprong en heb ook ineens dat witte plakkerige afscheiding. Gister zelfs (sorry voor de details) een heleboel ineens. Net als bij mn eisprong. KWAK hahaha. Zal het dan toch een keer deze ronde????

He dames, zie dat er meerdere ook in spanning zitten. Morgen of overmorgen NOD. Morgen als Mn letale fase hetzelfde is als vorige 2x en overmorgen 

Terug
Bovenaan